Ik word soms zo moe van mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door Porsche, 27 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi dames, even mijn hart luchten hoor..

Ik word soms zo moe van mensen..
    Veel mensen in mijn omgeving denken alleen in hun eigen belang. Alleen maar aan zichzelf. Ik ik ik ik!! Pffff
    Ik werk al heel erg lang met mensen en ik dacht dat ik mensen kennis had maar iedere keer weer val ik van de ene verbazing in de andere
    Word er ook heel verdrietig van :(

Zo dat lucht op ;)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Naar mijn idee is dit iets van de huidige samenleving. Je ziet dat nu ook tijdens de crisis wel extreem terug: als ik het maar goed heb en wat een ander wel of niet heeft kan mij niets schelen. Ik word er ook verdrietig van. Maar ik vind ook: een verbeterde wereld begint bij jezelf. Dus zie ook hierin mijn eigen verantwoording terug.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    je berichtje staat anders ook vol met IK :D;)

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

Herkenbaar...

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja erg hè dat mensen zo denken.

Toch deel ik niet helemaal je mening.
    Doe af en toe zo mijn best sta zoveel voor mensen klaar .. Cijfer mezelf weg nota benen en wat krijg ik een koude deksel.
    Tja wat kun je dan nog aan jezelf verbeteren?

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ja dat snap IK .. Waahahahahaha
    De 4x ik's waren om aan te geven van ikke ikke ikke en de rest km stikken dat veel mensen zo denken ...

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja weet ik...maakte een (fout) grapje :p

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

...

9. Dana

Dana Niet meer actief

Jezelf niet wegcijferen zou een goede verbetering zijn, dan pas kan een ander echt op je leunen, anders wordt je alleen maar leeggezogen en inderdaad, verdrietig. Dus een goede balans vinden in helpen en voor jezelf zorgen ;)

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik denk dat je op mij reageerde??
    Ik bedoelde het zo: Persoonlijk verwacht ik niet meer van mensen, maar doe er zelf wel alles aan om niet zo te zijn. Al is dit soms best heel lastig merk ik. Als je iets doet voor een ander, moet je niet persé wat terugverwachten. Anders moet je het geloof ik niet doen. Want dan wordt je inderdaad zoals Dana zegt leeggezogen. Doe het omdat je het zelf fijn vind om andere mensen te helpen.

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tja je wordt zelf eigenlijk ook 'gedwongen' om egoïstisch te denken...
    Dat merk ik wel tijdens mijn werk en tijdens solliciteren. Ben al een paar keer weggecijferd terwijl dat onterecht was maar omdat het hun beter uitkwam.
    Ik was altijd iemand die veel dingen maar pikte en anderen voor liet gaan enz. maar sinds ik zelf een aantal dingen heb meegemaakt die niet leuk waren ben ik verandert. Je moet tegenwoordig echt voor jezelf opkomen en een beetje egoïstisch zijn anders kom je nergens.

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    voor een deel ben ik het je met je eens, maar gelukkig hebben wij gouden vrienden, die nog steeds voor ons klaar staan, 1 belletje en ze zijn er, andersom geld ook hoor.
    ook al zien we elkaar niet heel veel, de kwaliteit is super, zo spreek je elkaar een jaar niet en zo is het alsof je elkaar elke dag nog ziet

Deel Deze Pagina