Nog een kleine 4 weken en dan ga we trouwen!! ik ben alleen nog opzoek naar een leuk bedankje. Kom maar op met jullie ideeen. het liefst met foto
Wij hebben koelkastmagneten laten maken van de trouwkaart. Nu 9 jaar later zie ik ze nog overal hangen!!
Katerwater In overleg met de fotograaf een foto bedankkaart Hebben jullie een thema? Dan kun je kijken of je iets van je thema kan geven. Een kaarsje met jullie datum erop of iets wat bij jullie past met jullie namen en datum erop.
Wij hadden bierflesjes met een eigen ontworpen label. En dan met oa de tekst: kom nog eens op de borrel!
Kleine kloppertjes met "klop nog eens aan" Zakjes met bloemenzaadjes om liefde te laten groeien Luciferdoosjes met "i met my match" Of een sleutelhanger met winkelmuntje bedrukt met jullie namen bijv.
Hier in de stad zit een soort van Chinese winkel met leuke dingen voor trouwbedankjes geboorte verjaardag enz
een grote mand met symbolische snoepjes die kenmerkend voor jullie zijn, kleine stoffen zakjes erbij met een label en de gasten zelf get zakje vol laten scheppen aan het eind van de avond.
Een zakje koekjesdeeg en een bakvormpje in de vorm van een hartje, heb ik eens gekregen. Leuk omdat de meeste dingen die je krijgt toch na verloop van tijd worden weggegooid, dus dan kan het beter iets zijn wat op gaat.
Wij hadden de catering zelf verzorgd en iedereen een eigen glas gegeven (bedrukt met onze namen en trouwdatum). Dit glas konden ze de hele avond gebruiken en mochten ze meenemen naar huis.
Wij hebben op onze trouwdag zelf foto's laten maken van ons vieren. Van onszelf aan de voor- en achterkant. Deze snel laten afdrukken en in onderstaand fotolijstje van Ikea laten doen door de weddingplanner. Mooi bedankkaartje aan het voetje en klaar.
Wij hadden katerwater: flesje water met een persoonlijk etiket en 2 paracetamol eraan. Hier is die avond gretig gebruik van gemaakt..
Wij hadden kleine koffiepad blikjes besteld met 3 koffiepads erin en op het etiket stonden onze namen met trouwdatum en de tekst: "kom je nog eens op de koffie? "
Wij hadden metalen doosjes met hartjessnoepjes erin, met de rozen van de uitnodiging erop en een tekst. Bij sommige mensen zie ik ze nog liggen na 5 jaar . Kan het zo snel niet vinden maar deze vind ik ook erg leuk: Trouwbedankjes Tictac
Wij hadden lolly's in de vorm van een hartje met een kaartje eraan met daarop een foto van ons en 'bedankt' erop.