Ik heb een probleem: ik heb wel zin om weer te gaan sporten, maarrrr...ik heb geen tijd! Mijn vriend werkt 's avonds veel, en dan kan ik dus niet weg vanwege mijn zoontje. En in het weekend heb ik tig andere dingen te doen. Nu zat ik aan zo'n Wii Fit met een balanceboard te denken. Punt is alleen: ik wil niet nog meer afvallen, want ik ben al broodmager momenteel. Ik wil eigenlijk alleen maar krachttraining doen en geen/zo min mogelijk conditietraining. Kan dat ook met Wii Fit? En zie je dan ook echt resultaat, of is het niet te vergelijken met sporten in de sportschool? Wat zijn jullie ervaringen?
ik heb hem al een poosje en vond het evn leuk, maar nu doe ik het nooit meer. ik heb er gewoon echt geen discipline voor. Was megaduur allemaal maar staat nu te verstoffen in de kast
je hebt wel krachttraining, maar vond er niet zoveel aan... zijn meer de dingen die je zo ook wel kan doen (opdrukken enzo)
Ik heb wii fit en dat vond ik even leuk maar nu doe ik het nog maar heel weinig... Wat ik nu wel regelmatig doe is EA active, maar ja dat is ook vooral conditie..... Heb ook Your shape en daar kan je aangeven of je aan verbranding, spieren of kracht wilt werken, opzich ook wel leuk Maar de wii fit was ik dus zo op uitgekeken, al is het zo af en toe nog wel leuk
Ook ik vind de WII fit een tegenvaller. Het is wel handig dat je grafieken kunt uitdraaien voor je activiteiten en je gewichtsontwikkeling enzo... maar de oefeningen zijn niet erg interessant. Dat kun je inderdaad beter zonder doen. Ik heb een dvd met Pilates oefeningen, dat vind ik een stuk nuttiger en leuker!
ik heb de wii fit maar vind dat meer een spelletje, je bent natuurlijk wel in beweging maar ja... your shape vind ik veel beter, daar heb ik tenminste het idee dat ik iets goeds gedaan heb!
Ze hebben bewezen dat als je het fanatiek doet dat je er goed mee kan afvallen, wij hebben hem zelf ook maar gebruik hem eigenlijk alleen om te wegen en alles bij te houden, sporten doe ik gewoon in de sportschool maar zo af en toe is het wel leuk .. Maar je moet er zoals vele al zeggen wel dicipline voor hebben ...
Nah....lijkt me duidelijk he Geen Wii voor mij! Bedankt voor de ervaringen, dat behoedt mij weer voor een miskoop.