Cadeau voor je ouders.

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 23 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Koop jij voor hun verjaardagen, kerst, Sint, ... cadeautjes voor je vader en/of moeder?
    Zo ja, wat?

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Verjaardag wel, en als ze sinterklaas vieren bij ons gaan er ook wat kleinigheidjes in de zak voir hun. Dat zijn dan vaak rommeltje zeg maar, douchefris, badzout, oorbellen, drop etc.
    Voir hun verjaardag vragen ze vaak wat groters wat we met alle kinderen samen geven. Als mijn moeder niks weet dan vaak een uitje om samen te doen.

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Tuurlijk! Mijn moeder wil meestal intratuin cadeaubonnen (lekker makkelijk). En we hebben haar ook weleens mee uit eren genomen.
    Mijn vader houdt van dure geurtjes en de beste cadeaus voor hem waren concertkaartjes voor: The Stones, U2 en Roger Waters.

Sinterklaas doen trouwens lootjes.

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Hier alleen voor verjaardag, meestal geef ik mijn moeder een likeurtje ofzo, vindt ze wel lekker, maar ik vermoed dat ze soms ook wel een fles doorgeeft. Geeft niet, ik weet ook vaak geen andere cadeautjes. Toen mijn vader nog leefde, kreeg hij vaak een bierpakket, of ik gaf ze samen een duurdere fles likeur (verjaarden een week na elkaar). Heb ook weleens samen met broers en zussen een tomtom gegeven. En een keer een ipad ook, maar meestal weten we niets ;).
    Oh, ook weleens een theepakket. Of bonbons, maar meestal niet met verjaardagen midden in de zomer, dat is meer moederdag ofzo.

5. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.277
    113
    Vrouw
    Alleen verjaardag en moederdag / vaderdag.
    Meestal doen we met alle broers en zussen samen wat groots.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Meestal een kleinigheidje. Tussendoor nemen we ze wel eens mee uit eten of zomaar iets. Als we een dagje uit gaan betalen wij drankjes oid.

Mochten mijn jongens later groter zijn dan mogen ze hun geld op dit soort dagen lekker in de zak houden. Als ze op die dagen tijd maken om langs te komen is al een cadeau. Daar kan geen prulletje tegenop!

Gewooniemand vindt dit leuk.
  7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Iets om te doen!

8. Gewooniemand

Gewooniemand Niet meer actief

Mijn portemonnee kan de smaak van mijn moeder niet aan:roflmao:.
    En ze gaat liever met anderen weg dan met mij, dus wordt het vaak een waardebon.

9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.566
    31.041
    113
    Vrouw
    Ik ben ooit begonnen met een theatervoorstelling samen met mij als verjaardagscadeau voor mijn moeder. Dat was zo gezellig dat we sindsdien 2 keer per jaar samen uit gaan, de kosten delen en geen echt cadeau meer geven met verjaardagen. Dus op de dag zelf neem ik nog wel een bloempje of zo mee, maar verder niks.

Poolvos, Gewooniemand, Yeuu en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Salentein

Salentein Niet meer actief

Ja verjaardagen, Moederdag/vaderdag en kerst. En wat dat wisselt. Stiefmoeder vaak of iets te doen of een beauty behandeling, toneelstuk, high tea, etentje of iets van geurstokjes of kaarsjes, tas, portemonnee, geurtjes, thee etc etc. Mijn vader vaak port of een boek, uitjes etc.

Tussendoor neem ik vaak wat lekkers of bloemen mee en jaarlijks een weekend mee weg (maar dat is als bedankje ook)

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik grijp elke gelegenheid aan om iets voor m’n moeder te kopen. Vroeger ook voor m’n vader maar die leeft helaas niet meer.
    Samen met m’n zus geef ik mijn moeder voor haar verjaardag altijd een nachtje weg in een hotel als cadeau of we gaan naar een gezellige voorstelling/musical.
    Eenmaal per jaar geef ik haar een vakantie naar ons favoriete hotel op Gran Canaria cadeau. Met kerst nemen mijn zus en ik haar en onze gezinnen mee uit eten. Sinterklaas vieren we alleen voor de kinderen.

12. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Meestal een uitje. Etentje, concert, theater voorstelling. Met feestdagen gezamenlijk iets met z’n allen of een kleinigheidje wat nuttig is. Of gewoon een bloemetje tussendoor waarderen ze ook super.

13. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Mijn moeder zegt altijd dat we het geld in de zak moeten houden.
    Ik geef haar soms wat tussendoor.

Aan de kant van de schoonfam kan het niet genoeg zijn. Dat vind ik dan weer oneerlijk naar mijn moeder toe.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja, voor verjaardagen, het verschilt, samen uit eten, high tea, bos bloemen, hapjespakket, wijn, bier, een boek etc. Voor Kerst meestal iets kleins, iets voor in de kerstboom, een kerstzeepje of handdoekje voor op het toilet.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja met verjaardagen, moederdag en kerst.
    Sinterklaas doen we alleen voor de kinderen.
    Verjaardag net wat ze hebben wil, soms een sierraad, soms een luchtje, dan weer een tas of een koffiezetapparaat en kerst meestal iets van een geurtje of make up.
    Voor moederdag meestal een bloemetje en zo'n rituals pakket.

Edit: Ik heb dus alleen een moeder.

16. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.253
    306
    83
    Voor verjaardag en vader/moederdag.
    Soms hebben ze wensen, dan krijgen ze dat, meestal geven we het dan met broers/zussen met elkaar. Als ze niks weten krijgen ze een envelop met geld, al vind ik dat niet zo leuk.
    Vader/Moederdag meestal een taartje/bloemen/wijn.

17. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Jazeker. Voor verjaardagen, moeder/vaderdag, sinterklaas, kerst en soms gewoon tussendoor mee uit eten nemen of trakteren op chinees oid.

We hebben ze ook wel eens een weekendje mee weg genomen om te bedanken voor alle hulp die we van ze krijgen.

Deel Deze Pagina