mijn man heeft vorig jaar 3sessies SkyDive gekregen (moet hij nog doen), daarvoor Bungeejumpen op pier van scheveningen en dit jaar (maandag is hij jarig) heeft ie nieuwe fiets gehad.
Ik heb mijn vriend in 2009 een heel mooi dochtertje gegeven voor zijn verjaardag.... De kleine is geboren op zijn verjaardag, en had ook geen cadeau toen, ze heeft me dus enor geholpen toen ;
Hij mag dit jaar, op z'n verjaardag, racen op het circuit in Zolder En, als de Clomid is aangeslagen en er bij mij een eitje aan het groeien is nu, zou mijn testdatum ergens rond zijn verjaardag liggen.. Wie weet?
Ik wil hem dit jaar een ritje in een ferrari cadeau doen maar het is eigenlijk best wel prijzig. Ben een beetje aan het pijlen wat hij echt graag een keer wil doen. En hij kwam hiermee of een slipcursus. Echt iets geven doen we bijna nooit omdat we nooit iets weten. Wel doen we tussendoor wel eens een cadeau kopen voor elkaar.
vorig jaar een nieuwe fiets. dit jaar een sony experia s we houden meestal een budget aal van 400 euro ik ben er nu al 2 jaar over heen gegaan en vriend weet nooit wat hij moet kopen dus die blijft eronder met een iets kleins.
dit jaar eindelijk een passend kado voor mijn man gevonden (samen met vrienden) zijspan rijlessen, gewoon motor rijbewijs heeft ie al. en hij wil graag zijspan leren rijden en in de toekomst 1 aanschaffen
- Hier vaak een spelletje voor de xbox/pc. - Verleden jaar een nieuwe computer (daar zeurde hij al ZOOO lang om, en hij was dus super blij ) - Hij heeft ook al weleens een xbox, nintendo ds of gameboy advance gehad. - Luchtjes Hij is het blijst met computer/game achtige dingen