Hahaha, bedankt voor alle reacties! Komt niet zo vaak voor dat iedereen het hier met elkaar eens is haha. Ik ga het bestellen, ketting en ring!
Ik doe dat ook wel eens. Wij doen met sint en/of kerst wel bijvoorbeeld voor de kinderen maar niet altijd voor elkaar. Als ik dan ineens wel iets leuks tegenkom voor mn man dan houdt ik dat geheim en koop ik voor mezelf ook wat, is toch leuk allemaal wat? En dit jaar was het andersom, toen had mn man hele leuke cadeautjes bedacht voor mij. Ik hou juist meer van dat spontane dan alleen iets kopen wat op een lijstje staat. Een cadeautje is vooral leuk als het een verrassing is en dan is voor iedereen een cadeautje wel zo gezellig.
Zeker doen! Ik heb mijzelf ook verwend met 2 nieuwe Riviera maison wasmanden en RM theedoeken die dus ook gewoon onder boom staan/liggen
Nee hoor niet raar!! Wij hebben loodjes getrokken, maar ik koop voor iedereen nog iets extra's. Dus ook voor mezelf Lekker doen!!!
Zeker doen, lekker boeiend! Ik heb voor mijn zoontje iets gekocht en 2 dingen voor mijn vriend.. Hij heeft een dior parfum voor mij gekocht en omdat hij mij nog wat geld heeft gegeven om wat voor mijzelf te kopen heb ik chanel mascara gekocht, oogschaduw pallette van too faced en mac make up! Ben dit jaar ook gestopt met roken dus dan vind ik ook wel dat dat mag..
Wij regelen het zo dat mijn man wat voor mij koopt en ik wat voor hem. En ik voor ons zoontje en de rest van de familie. Uiteindelijk betaal ik het ook zelf want wlles gaat op 1 hoop haha maar het gaat om het idee. Ik weet al wat ik krijg overigens (werd thuis bezorgd � Maar goed ook voor mijzelf zou ik het kopen. Ik koop best vaak wat voor mezelf eigenlijk..
Gewoon doen, als je jarig was in de zomer had je het toch ook gedaan. Gewoon wat leuks uitzoeken. (Zeg ik heel makkelijk aangezien ik dat ook niet snel doe)
Zolang de financiën het toelaten heb ik er geen enkel probleem mee en dan is een schuldgevoel helemaal misplaatst.
Ja financien komen goed, ik heb een 13e maand en onverwachts extraatje en man een dikke bonus, daarom vind ik ook dat het wel een keertje kan.