Cadeau voor jongen die 7 word

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 27 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Volgende maand word onze zoon 7.
    Nu is zijn grootste wens om weer een keer naar de efteling te gaan dus krijgt hij dat van ons voor zijn verjaardag.
    Maar zijn tantes en opa en oma vragen nu of we nog ideetjes hebben voor hem.
    Lego en playmobile is hier wel erg favoriet maar daar heeft hij al best veel van.
    Heeft iemand nog andere leuke ideeen?

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Buiten speelgoed (step, skateboard, skates)
    Bouwspeelgoed (kapla, knex)
    Knikkerbaan
    Leuke boeken om te lezen of voor te lezen

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Mijn zoontje wordt ook 7 volgende maand en hij krijgt van ons een playstation 4 en hier betalen de opa's en oma's aan mee.

Maar Lego is hier altijd goed maar dat heeft hij zo enorm veel van dat hij dat niet meer krijgt.

Maar inderdaad een step, skelter, een pistool van Nerf, hotwheels, een gezelschapsspel, kapla.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mijn neefje van 9 is al jaren gek op alles van auto's en Hotwheels. Naast allerhande Lego-toestanden.

Hij heeft van ons ook es beyblades en een arena gekregen. Is naar 't schijnt ook eindeloos mee gespeeld.

Ik wissel wat af, maar ik weet dat ik bijvoorbeeld met gezelschapsspelen of boeken niet moet afkomen. Wordt nauwelijks naar gekeken.
    Dan koop ik liever een doos Lego waar ik tenminste van weet dat er zeker mee gespeeld gaat worden.

(De ideale is bij mijn neefje overigens Lego waar hij een auto mee kan maken :). Of zo'n 2 à 3 in 1-ding.)

5. Deliana

Deliana Niet meer actief

Kapla
    Lego
    Nerf
    Lava lamp
    Mp3 speler
    Radio cd speler met (luister) Cd's
    Leesboeken

Deel Deze Pagina