Ik heb mischien een raar vraagje aan de mama's Ik ben zwanger van me eerste kindje en ben erg strak van onder. Ik zou het fijn vinden als het na de bevalling weer zo werd. Mijn vraag is word je weer zoals je was van onder na de bevalling? of merk je wel verschil?
Je zal effe geduld moeten hebben na je bevalling maar na enkele maanden kan je je lijntje wel terug hebben hoor.
Hahaha... nee, strak op andere plaatsen... Ik heb eventjes gewacht na de bevalling (ongeveer 8 weken) maar daarna voelde het weer even 'strak' aan hoor, heb het specifiek aan mijn vriend gevragen. Ik heb echter wel het geluk gehad dat ik geen 1 hechting had en maar een heel klein scheurtje.
Hier nog even 'strak' Heb namelijk een kz gehad. Maar volgens mij maakt dat niet zoveel verschil toch? Je krijgt toch zowiezo weer de oude staat terug als voor de bevalling?
Nee, heb nou ook niet echt het idee dat het een gapend gat was daar beneden. Merk echt geen verschil met voor en na de bevalling...
hey mizzy even strak als voor de bevalling wordt het negen op de tien niet, het is altijd een beetje wijder. maar dat is niet voor naar huis te schrijven. vooral veel bekkenbodem spieren oefenen en dat verstevigt al enorm
Veel bekkenbodemspieren doen; vraag maar aan je kraamverzorgster; je mag er meestal al in je kraambed mee beginnen.
let wel op niet TE veel van die oefeningen doen want dan is de sex echt niet leuk meer want dan kan je de spier niet meer ontspannen. Zijn genoeg ellendige verhalen over te vinden. (vaginisme)