Ten eerste: heel veel sterkte! Ik heb dit zelf ook meegemaakt en het is echt een ontzettend zware periode. Als je erover wil pb'en, staat de deur altijd open! Ik heb destijds (echt nog maar heel weinig tijd over) een beker cadeau gedaan met beste papa ooit en z'n lievelingssnoep. Jullie hebben iets meer tijd zo te lezen. Ik zou een fotograaf aan huis laten komen om nog een paar mooie foto's te hebben met z'n vrouw, kinderen, kleinkinderen. Dat is voor jullie ook heel fijn om te hebben als hij er niet meer is.
Bedankt voor alle lieve reacties en super mooie ideeën! En een dikke knuffel voor iedereen die weet hoe het is❤️. Ik ben vergeten te melden dat hij nog in het ziekenhuis ligt. Hoe dat volgende week is weet ik niet. Iets thuis doen, zoals een fotoshoot van een normale dag of samen wat lekkers eten, lijkt me wel heel mooi. Houd ik zeker in gedachten voor wanneer dat mogelijk is. Ergens heen met Stichting Ambulance Wens is voor nu nog een beetje te vroeg denk ik. We zijn nog niet zover dat we zulke dingen bespreken. Maar ik hoop wel dat we dat nog kunnen doen. Lijkt me super als hij met de jongens nog een dagje weg kan. Een 3D echo is een goed idee. Hij zal ons kindje helaas niet meer zien. We wilden eigenlijk het geslacht pas bij de geboorte weten, maar hem kunnen vertellen of hij een kleinzoon of kleindochter krijgt is veel meer waard. Met de namen erbij. Hij is al vernoemd, twee keer vindt hij vast overdreven. Misschien kunnen we hem alvast een soort geboortekaartje geven. Ik ga even kijken wat er qua sieraden/ fotolijstjes/beeldjes/filmpjes/tekeningen etc. nog haalbaar is voor zijn verjaardag. Het hoeft natuurlijk ook allemaal niet per se op die ene dag. En het moet zoals gezegd nog niet te zwaar zijn, dat komt ongetwijfeld nog wel. Echt heel erg bedankt voor alle tips❤️. Daar denk je zelf niet aan als je hoofd vol zit. Nu heb ik genoeg ideeën om die laatste tijd mee te vullen. Hoe lang dat zal zijn weet ik niet, dat hebben ze nog niet gezegd. Ik denk zelf enkele weken, maar ik hoop natuurlijk langer mits hij nog enige kwaliteit van leven heeft.