Gezellig reataurant gezocht dichtbij het oude Luxor theater in Rotterdam

Discussie in 'De lounge' gestart door Eef76, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Goedeavond dames,

De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een leuk, gezellig en natuurlijk lekker restaurant dichtbij het Luxor Theater in Rotterdam. Iemand tips?

Alvast bedankt!

Groetjes Eef

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Waar houd je van en hoeveel tijd heb je? Je zit midden in het centrum, dus best veel keuze. :) Een lekker eetcafé zit bij de Doelen, of je kunt naar café Floor op het Schouwburgpleinl Bij het centraal station (max 10 min lopen) zit een heel leuk en lekker Italiaans restaurant: a Proposito. Wil je echt een snelle hap of mag het ook iets uitgebreider?

3. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Hoi Maedra,

Bedankt voor je reactie! We hebben niet gek veel tijd, want om 8 uur begint de voorstelling in het Luxor....

Ik houd niet zo erg van vis. Italiaans of Tapas of "gewoon" frans vind ik heerlijk!

Groetjes Eef

ps
    Loop je nog steeds met gebroken vliezen rond? Moet je bedrust houden?

4. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    o en ik ga samen met een vriendin en we zijn beide zo'n 30 weken zwanger, dus niet te ver lopen!!:)

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Dan zou ik inderdaad kiezen voor het Doelencafé
    Restaurant
    Of café Floor
    Cafe Restaurant Floor

Ik zou van tevoren even bellen, in allebei de restaurants hebben ze theatermenu's (nu niet denk ik omdat het seizoen klaar is, maar ik bedoel dat ze er ervaring mee hebben) en even vragen hoe laat je er dan moet zijn. Bij Floor kun je in de tuin zitten, dat is echt genieten. Allebei op max 300 meter van het Luxortheater. :)

Ik lig inderdaad op bank/bed en probeer dit nog zo lang mogelijk vol te houden!

Deel Deze Pagina