Ik denk dat. Ik gewoon een datum prik en zeg dan gaan we trouwen.. ( hebben ik wel al eens gezegd) mijn vent zal dit toch nooit aan mij vragen haha
We hebben elkaar wel te kennen gegeven dat we wilden trouwen. Uit eindelijk heeft mijn man ten huwelijk gevraagd in Disneyland Parijs. Hierna hebben we samen een datum uitgezocht.
Ik heb hem een aanzoek gedaan in augustus 2009, de periode tot aan het huwelijk waren we dus 'verloofd' en in juni 2010 getrouwd!
Omdat ik onverwachts zwanger bleek te zijn en we getrouwd wilden zijn voor dat het kindje kwam hebben we toen gelijk samen een datum geprikt. Zwangerschap is uiteindelijk geëindigd in een miskraam maar hebben toen toch maar besloten om wel te gaan trouwen en het niet nog een tijdje uit te stellen. Officieel aanzoek is er dus nooit geweest.
Een mix van twee. Mn man heeft me in 2007 al gevraagd en in 2010 vondt ik het wel eens tijd worden. Dat was hij gelukkig met me eens , dus ik heb het gemeentehuis gebeld, datum geprikt. Daarna mn man gebeld, die was aan het werk en gezegd dat we 18 april 2011 gingen trouwen haha. Kon hij gelijk vrij regelen
Ml heeft me tijdens een salsafestival in aug 2011 ten huwelijk gevraagd toen we terug waren gelijk een datum geprikt, 27 april 2012
We hebben samen besloten om te gaan trouwen toen ik voor de eerste keer zwanger was. Datum geprikt en alles geregeld. Maar mijn man, toen nog as man had eerder dat jaar al van alles geregeld om mij ten huwelijk te vragen. Hij had de ring gekocht, de locatie besproken. Maar we hadden onderhand dus al alles geregeld. Toch heeft hij alles door laten gaan, mij naar België gereden en mijn grote wens laten uitkomen. Ik wou heel graag wolven in het echt zien en bij ze in de buurt zijn. Hij heeft t wolfcenter besproken en in het verblijf va de wolven, terwijl ze om ons heen liepen heeft ie me alsnog officieel gevraagd met een prachtige verlovingsring... Hij wou t toch nog officieel doen ondanks dat alles al geregeld was! Zwijmel nog weg erbij
Heb mijn man 5 jaar geleden zelf gevraagd in (jawel, heel romantisch) het Eftelinghotel. Hij zou mij toch nooit vragen, ik denk dat hij waarschijnlijk zou hebben gezegd: "zullen we toch maar een keer trouwen?" (heel romantisch..uche uche) Drie jaar geleden zijn we dan ook werkelijk getrouwd.
Hij heeft mij gevraagd in 2009 en in 2011 hebben we samen eens een datum geprikt om in 2012 te trouwen
Samen besloten. In mei 2006 zijn we 'officieel' (voor zover dat kan) verloofd met een groot feest en in mei 2008 zijn we getrouwd.
Ja, zoiets. (nou ja, niet in Disneyland Parijs... Wel gaaf trouwens!) Hij wist echt wel dat ik ja zou zeggen, we hadden het er al vaker over gehad. Maar uiteindelijk heeft hij het aanzoek gedaan en de ringen uitgezocht. (die ik wel mocht goedkeuren gelukkig ) Daarna samen de rest georganiseerd.
In augustus 2008 heeft hij me een week na mijn verjaardag gewoon zittend op bed ten huwelijk gevraagd. Mei 2010 zijn we getrouwd.
Ik wacht nog steeds VL twijfelt nog. Ik wil wel trouwen, maar niet nu. Over een aantal jaren. We hebben nu geen zin het geregel, want dat zou iets leuks moeten zijn maar het zou nu als extra belasting voelen en dat is niet goed. Leuk om te lezen hoe dat bij anderen is gegaan! Zal VL een link sturen, kan hij inspiratie opdoen whaha.
Mijn man heeft me ten huwelijk gevraagd in 2006, in 2009 zijn we uiteindelijk getrouwd, omdat onze dochter er even 'tussendoor kwam' en ik niet met een bolle buik wilde trouwen
Ik wist al dat mijn man alleen op 06-06-06 wilde trouwen, maar hij heeft me wel echt ten huwelijk gevraagd. Alleen de datum wisten we dus al. Hij heeft me overigens 2 keer gevraagd. We gingen in juni 2005 op vakantie naar Italië en onderweg heeft hij me gevraagd terwijl hij stiekem the number of the beast had opgezet. Later heeft hij nog eens overgedaan in Pisa.
Manlief heeft mij ten huwelijk gevraagd. 1,5 jr later getrouwd en ook toen pas gaan samenwonen (huis gekocht en er samen in). We zijn beiden vanuit ons ouderlijk huis getrouwd. Beetje ouderwets misschien maar wel zoals wij dat wilden.