Mijn tandarts kondigde bij de laatste controle al aan dat hij mijn oudste de volgende keer zou gaan doorsturen naar de orthodontist. (Kind blij ...maar dat terzijde..) Nav het topic over de verzekering een goed moment om na te gaan welke verzekering ik moet hebben...ik zit nu bij Zilveren Kruis (die vergoeden 75%....dacht ik...) Wie is er ook al zover en aan de beugel en weet er meer van? Welke verzekering moet ik hebben? Gr. Cellie.
hmm,,..toevallig zit ik ook met die vraag..mijn jongste moet dus ook een beugel..maar moet nog ff wachten tot alles goed door is ..weet wel dat het een hoop kost....pffff...maar wat die verzekringen betreft...is allemaal wat..bij de ene zit dan wel de orthodontie in...maar iets anders weer niet...(in ons geval fysio etc...dus goed kijken meis... Zitten zelf bij Unive..daar word er tot 1250 euro vergoed geloof ik....zal het gauw even nakijken voor je...
De meeste verzekeringen vergoeden maar tot 18 jaar. Ik heb zelf een beugel nodig, ondanks dat ik er eentje heb gehad op mijn twaalfde en Agis is een van de weinige verzekeringen die dit vergoedt en nog redelijk betaalbaar is. Maar ja, ik weet dus niet hoe het met kinderen zit.
tot je 18e word ongeveer 75 % vergoed (afhankelijk van de soort verzekering) Boven de 18 betaal je alles zelf. Echter, wat half nederland vergeet is dat je via de belasting heeeel veel terug krijgt van wat je betaald (en je moest eens weten hoeveel de belasting hierop verdiend van mensen die het niet terug vragen!)
ik ben bij Fortis en daar wordt tot 2000,= vergoed.. moet 5 oktober voor het behandelplan naar de orthodontist, geen idee wat het kosten gaat
cellie, ff voor je bij de aanvullende verzekeringen van vgz gekeken bij aanvullend tand basis: tot 1370 bij aanvullend tand uitgebreid: volledig