Ik heb volgende week mijn eerste echo en het leek me leuk om een kleinigheidje voor mijn vriend te kopen(als de echo goed verloopt)! De echo is al een cadeau opzich, maar leek me leuk om wat te geven aan de aanstaande papa haha! Heeft iemand een leuk idee? X
Briljant kado!!!! Mijn man is geen lezer maar die ging in een keer van voor tot achter uit met heel veel gelach
Hier idem. Vriend leest nooit maar heeft dit boekje bijna in 1 keer uitgelezen. met zoveel gelach dat ik zelf wel heel nieuwsgierig werd wat er toch allemaal in dat boekje stond.
Met dit boek heb ik hem verteld dat jij papa word. Had eigenlijk foto's moeten maken van zijn gezicht op dat moment Speentje of rompertje met i love papa of papa is de beste?
Ik heb mijn vriend na de 20-wekenecho zo'n houten toeter gegeven waarmee hij het hartje kan luisteren. Je kan geloof ik pas wat horen rond de 25 weken, maar hij probeert het toch heel lief iedere avond. Maar dat is voor een eerste echo te vroeg nog denk ik...
Hoi dames, Wat een leuke ideeen allemaal! Mijn vriend is ook niet echt een lezer, dus ik weet niet in hoeverre hij dat boek zal gaan lezen!
Ik heb een wit rompertje gekocht bij hema en laten bedrukken met zilverkleurige letters: Ik [hartje] papa Vond ie helemaal geweldig en zo tastbaar al.
je hebt bij de Action ook van die mokken met "the greates dad" (ja zorry spelling is niet mijn sterkste vak )
Weet niet meer waar, wibra of zeeman... Zo'n muisjes met tekst I *hartje* dad waar je een foto in kunt schuiven.. zo kan je elke keer een nieuwe echo foto erin doen
Een 'papa' shirt, zoals op deze site, hoewel ik de opdrukken/teksten zelf niet helemaal top vind. De Website voor buikbanden - ontwerp hier ook zelf - Papashirts (5)