Ik probeer te slapen maar zoals ongeveer iedere nacht ligt mijn man naast me bomen om te zagen. En niet bepaald zachtjes! Zo gaat het dus bijna dagelijks. Wakker maken lukt niet. Al paar keer geprobeerd. Ik heb in het verleden geloof ik al alles geprobeerd! Van oordoppen tot de neus dichtknijpen (dat hielp iets), tot veel lezen hier zp. Word er langzaam gek van. Door de oordoppen hoorde ik het gewoon heen!!! Heeft er nog iemand een tip wat ik kan proberen. Dingen als op de bank slapen werken bij mij niet. Pffff zie de bui al hangen als hij de hele nacht zo door gaat!
gooi glas water over hem heen gegarandeerd wakker hahah , der zijn ook neus spreiders die al geprobeerd?
plantenspuit? Vervelend hoor, hier werkt flink porren of op zijn zij rollen gelukkig al, zou er anders echt gek van worden... hij snurkt ook echt meteen zodra zijn hoofd het kussen raakt, dan moet ik nog in slaap vallen grrr, succes meis!
Als hij echt zo enorm snurkt dan zou ik m eens naar de huisarts sturen. Snurken is namelijk absoluut niet goed voor je nachtrust zowel van jou niet als van je man niet. Verder heb je idd van die neusspreiders misschien helpt dat om je man wat minder te laten snurken.
Ik geef hem altijd een por in zijn zij, maar het liefst zou ik zo'n voetbal toeter kopen en daarin knijpen als hij snurkt
mijn man heeft alle onderzoeken gehad en er kan iets aan gedaan worden maar dan moet zijn hele gehemelte verbouwt worden met de garantie 50%. van slagen. dit wilden we niet en hebben daarom besloten om toch apart te slapen helaas. haalt je man wel adem? of is het seconden stil? denk dan eens aan slaap apneu.
Oh jaaaaaaa .... Het is verschrikkelijk Laatste tijd slaap ik al slecht omdat ik steeds moet plassen en dan val ik BIJNA in slaap en begint meneer. Ook diverse dingen geprobeerd maar niks helpt en met oordopjes wil ik niet slapen , ook omdat de kleine meid er straks is. Meestal geef ik hem een rot schop en dan is het wel even afgelopen. Dan kan ik tenminste in slaap vallen. Tijdje geleden was ik het zo enorm zat dat ik het licht aan deed en hij met zijn mond open keihard lag te snurken. Ben naar de badkamer gelopen en de tandpasta gepakt. Telefoon erbij , op filmen gezet en zijn hele mond volgekwakt met tandpasta .... Leverde een geweldige reactie op
Hahahha jacq84 hoe verzin je het staat t filmpje op YouTube ? TS je hebt ook van die anti snurk spray wat je nog kunt proberen. Of een anti snurk beugel, of anders langs de snurk dokter. Misschien helpt het om hem in een andere positie in te dekken met z'n hoofd wat hoger en dat hij op z'n zij ligt ofzo. Beetje experimenteren..
Ik zorg dat ik zoveel mogelijk eerder slaap dan hem, als ik al slaap heb ik er geen last van. Hij werkt tot laat snachts dus dat is meestal geen probleem. Maar dan moet ik natuurlijk niet wakker worden omdat ik moet plassen ofzo, want dan heb ik wel een probleem....
Bij ons is het (zeker sinds ik zwanger ben) andersom.. Man werd vanacht om 2 uur heel erg boos dat ik zo erg lag te woelen en te snurken dat hij nog niet had kunnen slapen. Hij is in het peuterbedje (waar onze zoon nog niet in wil... Ander probleem) gaan liggen.. Gelukkig weten we allebei dat dit tijdelijk is.. Nog max 10 weken en dan is de baby er..
Hij heeft geen slaapapnoe. Daar heb ik vaker naar liggen luisteren. Gisteren heb ik hem uiteindelijk stil gekregen. Maar dat heeft lang geduurd haha. Zo'n neusspreider wil ik wel naar kijken. Dat van die tandpasta is wel komisch haha!!
Die tandpasta! Geweldig haha Hier mag mn vriend niet samen met mij gaan slapen. Als ik ga slapen gaat hij minimaal een halfuur later als mij slapen want als we samen gaan slapen lig ik de hele nacht wakker door hem. Hij valt binnen 2 min in slaap en het gesnurk begint onmiddelijk, ik heb veel langer nodig om in slaap te geraken.
Die neusspreiders werken niet. Zag laatst op tv dat snurken achter in je mond, bij t begin van je keel word veroorzaakt. Zou dus vreemd zijn dat het over gaat als je neus verder open gaat... Ik zou zeggen, stuur hem naar de ha. Werkt dat ook niet, dan heb je nog twee mogelijkheden: een fles whisky (andere drank werkt ook) of een knuppel...
Pfff hier ook een drama... continu porren zodat ie op ze zij kan liggen en dan wordt het wel wat minder maar zodra ie weer op ze rug gaat liggen begint meneer al weer grrr... en ook ik moet elke nacht er uit om te plassen dus echt een drama hahaha dus ik lees ook mee voor tips
Ik heb het idee dat alcohol het juist verergert. Of ik moet de fles whiskey leeg drinken . Lijkt me geen strak plan. Toen ik zwanger was snurkte ik ook harder! Hoort erbij....