Schoolreisje met de bus.

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoi regenhertjes,

    Luc ging vandaag met schoolreisje naar dierenpark Amersfoort. Hartstikke leuke dag gehad.

    De bus komt aanrijden. Wij hem opwachten. Geen Luc. Dus ik kijk zo en denk... ik ken al die kinderen niet?

    Hoor ik vervolgens dat de bus waar Lucs klas inzit een kapot remontluchtingssysteem heeft en dus net na Amersfoort met pech staat langs de A1 op een parkeerplaats.

    Ik wilde hem ophalen maar overal staat file en er is een nieuwe bus onderweg maar die is nu pas bij Diemen aangezien daar natuurlijk ook volop file staat.

    Nu hebben ze pizza's besteld maar die staat ook in de file 😂

    Als de bus om half 7 er nog niet is waag ik een poging met de kans ze mis te lopen. Arm kind ...

    Stiekem moet ik best lachen. Slecht eigenlijk maar dit is echt weer wat voor Luc. Die heeft dit soort dingen altijd 😂
     
  2. MissyC

    MissyC Fanatiek lid

    5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ach, arm kereltje haha. Waarschijnlijk hebben de kinderen wel veel plezier. Maar ik hoop toch dat ze gauw lekker thuiis zijn.
     
  3. Pepijnn

    Pepijnn Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Dit hoort niet in de lounge.

    Verder: tja, ik denk dat het eigenlijk best wel spannend is voor die kinderen. Vooral met pizza erbij wordt dit een verhaal wat ze volgend jaar nog vertellen.
     
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Haha, oooch! Wel sneu hoor, en wat zal hij straks moe zijn na dit avontuur!
     
  5. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wat een avontuur voor die kids! Zullen het wel super spannend vinden!

    Hoop dat ie snel weer thuis is
     
  6. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    en waar hoort dit wel bij volgens jou? zwanger worden? de kraamtijd.

    jeetje devil vertelt gewoon een leuk verhaal van wat ze vandaag heeft meegemaakt en toevallig gaat het over dr kind. maar had net zo goed dr schoonmoeder kunnen zijn of dr achterneef.
     
  7. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De pizza's waren op tijd. Wat zal Luc blij zijn aangezien hij anders een Mexicaanse wokschotel had moeten eten dus wat dat betreft heeft ie mazzel gehad. Nu rijden ze weer, tenminste, ze staan in de file maar zijn weer op weg 😂
     
  8. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Achh dat is een heel avontuurtje ja. Dat vegeet ie nooit meer. Super cool mam pizza hahaha
     
  9. wuppie 01

    wuppie 01 Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Dit vergeten ze nooit meer haha. top dat de school pizza's heeft geregeld
     
  10. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Stel je niet zo aan joh. Had ze het dan in vakantietopic moeten plaatsen?

    ontopic :p; een schoolreisje om nooit te vergeten haha. Vind het wel een mooie grap om nog vaak te vertellen.
     
  11. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Nee, bij de bevalling natuurlijk... dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken :p

    Zulke ervaringen zijn stiekem wel heel leuk! Ik weet nog dat wij ooit met een schooluitje naar Londen zouden gaan en de bus begaf het al toen we de snelweg op zouden gaan. Natuurlijk meteen het snoep opgegeten aangezien we niks meer hoefden te bewaren voor daar of de terugreis :D
     
  12. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.733
    113
    Haha wat een avontuur! Hopelijk is hij snel thuis, zal wel kapot zijn na zo'n lange dag
     
  13. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wel een heel stoer avontuur! De bekende "verstop grap" in de bus was dus nog beter gelukt. Ik moet gelijk aan de juffen denken met al die kinderen die moeten plassen, hoewel dat na de kleutergroep vast al beter gaat.
     
  14. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Haha wat een avontuur! Vergeet ie vast nooit meer. Super trouwens dat school pizza's heeft geregeld, leuk! Hopelijk is hij snel weer thuis!
     
  15. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Schoolkinderen en pubers ;)

    Maar wat een avontuur voor de kinderen, als ouder zijnde zou ik het minder vinden maar ja, niets aan te doen en een kind dat vol verhalen thuiskomt (uiteindelijk) is natuurlijk super :)
     
  16. PenK

    PenK VIP lid

    20 jan 2006
    6.265
    510
    113
    Het is toch geen vraag over haar kind ofzo. Het is een verhaal wat ze wil delen.
    Niet op elke slak een zoutje leggen hoor :p
     
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113

    Ow echt he...al die nep moderaters hier.
     
  18. Pepijnn

    Pepijnn Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik zeg niet dat ik niet vind dat het hier mag, maar volgens mij zijn dat de regels. Ik zei het alleen, zodat TO daarvan op de hoogte was.

    Ik zie anderen dat heel vaak doen, dus om mij nu een nep-moderator te noemen omdat ik een opmerking maak.
     
  19. Chocochippie

    Chocochippie Niet meer actief

    O hilarisch 😂
    Dit is een schoolreisje dat je nooit meer vergeet!
    Leuk trouwens dat school pizza's heeft geregeld
    Hij heeft vast veel te vertellen als die thuis is 😂
     
  20. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hahaha nouja hebben ze wat leuks meegemaakt om aan iedereen te vertellen. Wel top van de school dat ze pizza's hebben geregeld.
     

Deel Deze Pagina