Met oudjaarsavond kreeg ik een raar smsje: Lieve god het meisje/vrouw die dit leest is klasse vol, sterk, prachtig karakter, betrouwbaar en lief. Help haar leven tot het einde en bescherm haar wanneer ze het meest nodig heeft over 9 min zal jouw iets opvrolijken maar jij moet tegen 9 dames het zelfde zeggen met mij icl. Xx fijne jaarwisseling dames Heb er niks mee gedaan, maar toch vind ik het vreemd.
ach dat soort sms-jes zijn zo irritant! Ik doe er nooit wat mee. Weet je wel van wie je het gekregen hebt?
Er stond wel een nummer bij.... Maar ik weet niet van wie hem af komt, bellen ga ik ook niet doen, bang dat het zo'n nummer is dat ze je gegevens of kan halen
Waarschijnlijk gewoon iemand die jij niet in je telefoon hebt staan en zij jou wel, heb hem ook gekregen van schoonzus en uiteraard NIET doorgestuurd pff, t moet niet gekker worden
Jups, helaas zijn die er ook al. alhoewel ik wel een goede kreeg: Hallo, ik heb een verzoek!!! Aan iedereen die mij voor 2009 de beste wensen heeft gestuurd!! DAT HEEFT GEEN FL*KKER GEHOLPEN!!!! Stuur mij voor 2010 aub geld, alcohol, benzine of tegoedbonnen!!!!! Hier kon ik dan nog wel om lachen, alhoewel ik m dus niet doorgestuurd heb...
Via de pc kun je wel anoniem sms versturen. Ik zou ook niet ingaan op zulke smsjes. Soms gebeuren er ook rare dingen door de provider. Ik krijg af en toe midden in de nacht, terwijl ik toch echt in mijn eigen nederlandse bed lig te slapen "welkom op belgisch netwerk" blablabla
OOh aan die onzin doe ik nooit mee. Meestal bericht ik terug dat ik niet mee doe aan die onzin en dat ze mij in het vervolg over mogen slaan.
ik vond de sms wel wat hebben en heb het wel door gestuurd maar er onder gezet hoeft niet door te smsen vond het een mooi tekst.. meer niet...