Cadeau voor verjaardag van mijn dochter (3)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamavanJordy, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He meiden,

Ik wilde vragen of jullie een cadeau weten voor de verjaardag van mijn dochter, ze word ind oktober 3. Beetje vroeg al maar we weten het echt niet en wil op mijn gemak rond kijken en vergelijken en niet wachten tot het laatste moment.

Ze heeft al genoeg poppen (kleertjes enz ook), poppenwagen heeft ze ook al, keukentje met spullen ook. Puzzels heb ik net 2 nieuwe. Driewieler heeft ze maar ze trapt er nog niet op, dus fiets met zijwielen (wat onze oudste toen met 3 kreeg) is ook nog geen optie.

Wie weet iets leuks?

Kleertjes zat ik zelf aan te denken, maar 92 waar ze nu in zit heeft ze genoeg dus dat zou dan iets van 98 al moeten zijn. Maar is dat wel leuk voor een kind om uit te pakken en zit het dan in de goede maand wanneer ze het aan kan?

Groetjes Bianca

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hey meid,
    Is een storio van v tech niks? Of een leuke set play doh klei van bijv Sesamstraat ? Of een speelhuisje in de tuin? Of iets leuks voor op de slaapkamer? Babyborn pop? Of een leuk dagje weg naar bijv Efteling en daar een leuk souvenir kopen?

Hier gaan we de storio kopen voor zijn 3e verjaardag. Erg leerzaam en hij vind electronica geweldig.

3. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hier krijgt ze een poppenhuis voor in d'r slaapkamer

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Misschien dat ze over een paar maanden wel kan trappen, zodat je d'r toch een fiets kan geven!!

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.156
    8.887
    113
    Ik heb wel al vaker gehoord dat kinderen niet op een driewieler (kunnen) fietsen, maar wel op een gewone fiets, is een heel andere beweging. Bovendien is het nog lang geen oktober, wie weet wat ze in die tijd nog leert? En anders is ie voor iets later, ze krijgt vast toch genoeg. :)

J. heeft oa een camera Vtech gekregen en PetShop, beide een groot succes.

Geen idee of je al een slee hebt, maar dat lijkt me voor een kindje wat in het najaar (of in de winter) jarig is ook leuk. Kan ze op dat moment nog wel niets mee, maar ene paar maanden later hopelijk wel.

6. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Onze dochter wordt ook bijna 3. Wij willen haar een grote kist geven en aan al het bezoek vragen iets te kopen voor in deze kist. Het wordt namelijk een verkleedkist, dus denk aan dingen als jurkjes, hoeden, schoenen, petten, tasjes, sieraden enz. Dan heeft ze 1 mooi groot compleet cadeau en zitten we niet opgescheept met ladingen nieuw speelgoed!

7. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Duplo van hello kitty!

Chenna heeft er een huis van en een trein, staan hier in de woonkamer op een tafeltje, nou ze vind het geweldig! Zit heerlijk zoet te spelen en verzint hele verhalen!

Misschien een ideetje

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Onze dochter wordt volgende week dinsdag 3 en zij krijgt een echt fietsje met afneembare zijwieltjes. Zit ook een poppezitje achterop en een mandje aan het stuurtje. Is in hoogte verstelbaar, dus hij kan voorlopig ook mee :D

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Een loopfiets! Hoeft ze niet voor te kunnen trappen, en ze zeggen dat het een goede voorbereiding is op het evenwicht wat ze nodig hebben voor een gewone fiets.

10. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Idd loopfiest!! Echt een superding!! Mijn dochtertje heeft een loopfiets van Puky voor haar tweede verjaardag gekregen en ze vindt het nog steeds geweldig. Ik denk dat ze binnenkort klaar is voor een gewone fiets met 2 wielen.
    Het is idd heel goed voor het evenwicht. Hier in de buurt zag ik veel kindjes die loopfietsje hadden en gingen zonder enkele moeite zonder zijwieltjes fietsen.

Anders misschien een laptop (Dora, Princessen). Mijn dochter wordt over 3 weken 3 en ik denk dat ik z'n laptop voor haar ga kopen.
    Bij ons ook dat ding bol.com | Hello Kitty Magisch Tekenbord, Imc Toys | Speelgoed een groot succes.
    Ze kan uren bezig zijn met dat tekenbord :)

11. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ja jou dochter is van Oktober en die van ons in April dus kado ideeen gaan misschien niet helemaal omdat de winter dan al bijna komt maar wij gaven een konijnenhok incl konijn, mijn ouders gaven een fiets en mijn schoonouders gaven een picknick/zandtafel...

Deel Deze Pagina