Ik zoek voor mijn zoontje onderbroeken met smalle pijpjes. Hij is ruim 3 jaar maar heeft smalle bovenbenen en een klein, smal kontje. Wie weet welke onderbroekjes smal vallen?
Hier hetzelfde probleem bij onze oudste zoon. Ik koop van die lichtgrijze, strakke boxershortjes bij de Zeeman, deze zitten echt perfect! Ook het ondergoed van Anni Rolfi (kruidvat) zit goed, maar minder als dat van de Zeeman. V&D en Hema = 3 x niks, dit slobbert en kruipt omhoog, drama!
Wij gebruiken de onderbroekjes van prenatal. Deze zitten echt super goed. De onderbroekjes van de hema zijn inderdaad helemaal niet fijn. Veel te los voor kindjes die fijn gebouwd zijn.
Gewone jongensonderbroekjes van Zeeman heb ik ook gekocht maar dan zijn de pijpjes te wijd en hangt alles naar buiten. Ga even bij V & D kijken, de kleding valt daar over het algemeen ook wel smal.
Mijn zoontje heeft ook een mini kontje. Hij draagt toch gewoon Hema, maar dan wel een maat kleiner . Maar misschien zijn z'n beentjes wel wat dikker (ik zie nooit benen van andere jongetjes, hihi).
Hier ook een jongetje met een smalle kontje en dunne beentjes Hij is bijna 5 en half en tot kort geleden droeg hij nog boxershorts van Hema in maat 86/92 terwijl hij normaal gesproken maat 116 draagt. Toen heb ik Vingino boxershorts gekocht in maat 110/116 en die zitten perfect. Ze hebben smalle pijpjes en kwaliteit is ook heel goed.