last van lucht..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door megamuts, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke heeft heel veel last van lucht. Ik laat hem goed boeren tussen het drinken door na het drinken. En dan houd ik hem nog 10 min recht op voordat ik hem naar bed doe. Dan gaat hij lekker slapen maar na een uur schreeuwt hij het uit. Dan pak ik hem uit bedje en hij laat een flinke boer, nog een uur later weer. Ik gebruik infacol en difrax s fles.
    Heeft er iemand anders nog tips wat ik hier kan tegen doen..

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat hier geloof ik wel hielp was om mijn zoontje even op zijn buikje te leggen.

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn zoon boerde haast niet en dan legde ik hem inderdaad ook op het buikje maar de kans bestaat dan wel dat hij gaat spugen. maar wat jij beschrijft vind ik wel een beetje vreemd. zoveel keer boeren. je doet al tussentijds boeren en laat hem na de fles al een tijdje rechtop. je kan er nog op toezien dat de speen echt altijd vol met melk zit en niet per ongeluk half leeg is dan pakt hij lucht. en als de fles zo goed als op is alvast eruit halen zodat hij ook geen lucht kan pakken. maar dat zul je vast al allemaal doen. als het blijft aanhouden zou ik er eens een bezoekje aan de dokter mee doen.

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Onze dochter is ervoor behandeld bij een osteopaat, hielp heel goed.

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zitten zijn lipjes mooi om de speen heen?
    Soms moet je een keer met de fles draaien zodat de lipjes niet naar binnen zitten o.i.d. Mijn dochter had dat in het begin ook wel eens en hapte dan steeds kleine beetje lucht mee naar binnen.

6. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ik heb 26 mei een afspraak bij de chiropractor misschien helpt dat.. Hij ligt nu heerlijk op zijn buik in de box te slapen.. ´s avonds ligt hij daar ook wel eens te slapen dan moet ik hem wakker maken voor het flesje. Maar om hem nou op zijn buik in bedje te leggen durf ik niet. Al slaapt hij op zijn buik wel veel beter.

Als hij drinkt dan hoor ik gewoon lucht in zijn buikje terwijl hij geen lucht binnen kan krijgen ik denk dat het een verkeerde manier van drinken is waar hij lucht van binnen krijgt.

Deel Deze Pagina