ik zit erover na te denken om smiddags warm te eten voortaan. Maar heb het idee dat weinig mensen dat doen. dus wie eet er smiddags warm en om wat voor reden?
Ik eet geregeld 's middags warm omdat ik dan een avond dienst heb. Zou het altijd wel willen maar dat gaat niet met mijn man zijn werk. Om wat voor reden wil jij het gaan doen?
In de weekenden doen wij het regelmatig, of op vrije dagen van mn man. Thuis deden we het ook altijd, dan kwam mn vader tussen de middag thuis warm eten en ging daarna weer werken. Nadeel is dat je 's ochtends vroeg al staat te koken, voordeel is dat je heel je middag vrij hebt en 's avonds een broodje is veel lichter verteerbaar op je maag. Mn ouders krijgen namelijk beide snel last van hun maag als ze 's avonds warm eten en daarna op de bank ploffen en niets meer doen. Opzich word er nog veel tussen de middag warm gegeten maar voornamelijk in de dorpen, hier in Zeeland bv best veel hoor. Als ik een avonddienst heb eet ik ook weleens tussen de middag warm en 's avonds brood en dan de rest van het eten voor mn man. Of ik kook 's middags en neem het in een bakje mee en de rest voor hem.
ik doe het hier wel eens, niet altijd. Omdat Luc smiddags beter eet dan savonds en hij zo dus toch zn groentes binnenkrijgt.
Wij eten ook wel eens in de middag warm. Maar niet met een speciale reden. Gewoon omdat het eten dan al klaar is en we er trek in hebben. Pak ook regelmatig een kommetje soep als ik wakker ben bijvoorbeeld. Heerlijk!
Hier in principe iedere dag tussen de middag warm eten, voornamelijk omdat het dan beter verteerd en het beter in onze planning past. van 's avonds eten hebben wij beide snel last. En moet zeggen vind het ook wel lekker hoor.
Wij eten warm omdat het aangeboden wordt in onze bedrijfskantines. Hoef ik heerlijk niet te koken door de week + op zondag is het frietjesdag, dus moet enkel op zaterdag de potten bovenhalen. Als het vakantie is, is het een beetje straf: moet dan dagelijks koken
Als wij met zn allen thuis zijn eten wij altijd warm in de middag. Ik houd de middag zo beter vol, snaai dan niks bedoel ik hier mee En vind het lekker als ik 's avonds niet meer hoef te koken, ben eerder een ochtend mens!
Ik wil juist heel graag tussen de middag warm eten vnml. omdat ik het lekkerder vind en om de avonddrukte wat te kunnen voorkomen. Helaas heb ik niemand in huis die daar ook wat in ziet, en blijft het dus tot nog toe 's avonds.
vroeger deden we het altijd. dan kwamen mijn zus en ik tussen de middag van school thuis en mijn vader van zijn werk. Nu doet mijn man het nog weleens als hij middagdienst heeft.
ik wil het ook graag omdat ik dan `s avonds niet hoef te haasten. ik ga het morgen maar eens proberen. lijkt me wel wat! en eten jullie dan `s avonds een broodje?
Wij eten ook vaak warm in de middag, meestal wat er nog over is van de dag ervoor. Het is maar net waar we zin in hebben... enne in de avond eten we dan ook weer (vers) warm eten. Tja... surinamers he