Samsung galaxy S

Discussie in 'De lounge' gestart door belliebel, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo allemaal,

JOEPIE, ik heb mijn nieuwe mobiel binnen!:D Supergaaf ding, maar wel even wennen. Nu zit er op deze mobiel het besturingssysteem android. Ze schijnen onwijs veel applicaties te hebben. Nu heb ik al wat spelletjes gedownload en hyves erop gezet. Maar wat voor app's kan ik er nog meer opzetten?

Ja ik zit ook te wachten op een app. van zwangerschapspagina:p.

Iemand tips voor leuke app's voor op mijn mobiel??

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

de 26 ga ik die mobiel ook halen kan haast niet wachten... het is een vet ding.. lijkt veel op de iphone.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hij lijkt inderdaad heel veel op de iphone. Lekker groot scherm, werkt erg soepel en lekker. Heb dus een goede keus gemaakt:D.

4. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Ik mag 21 augustus ook mijn abbo verlengen, en ik ga hem ook bestellen.Het lijkt me een super ding, met vele mogelijkheden.. ik kan al niet meer wachten...:D:D

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Mijn zusje heeft er ook 1 en haar vriend ook,leuk ding maar ik prefereer toch zelf een iphone tenminste daar was mijn persoonlijke keuze naar uit gegaan.

In de andriodmarket kun je verschillende leuke apps vinden

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    I love my iPhone hahahha ze willen natuurlijk allemaal apple na doen en verbeteren maar tot nu toe heb ik me iPhone ng anderhalfjaar hahaha

7. Bloem1981

Bloem1981 Bekend lid

4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wat grappig, deze telefoon heb ik sinds kort ook...maar volgens mij weet ik nog veel dingen niet!!

Deel Deze Pagina