Hallo allemaal, JOEPIE, ik heb mijn nieuwe mobiel binnen! Supergaaf ding, maar wel even wennen. Nu zit er op deze mobiel het besturingssysteem android. Ze schijnen onwijs veel applicaties te hebben. Nu heb ik al wat spelletjes gedownload en hyves erop gezet. Maar wat voor app's kan ik er nog meer opzetten? Ja ik zit ook te wachten op een app. van zwangerschapspagina. Iemand tips voor leuke app's voor op mijn mobiel??
de 26 ga ik die mobiel ook halen kan haast niet wachten... het is een vet ding.. lijkt veel op de iphone.
Hij lijkt inderdaad heel veel op de iphone. Lekker groot scherm, werkt erg soepel en lekker. Heb dus een goede keus gemaakt.
Ik mag 21 augustus ook mijn abbo verlengen, en ik ga hem ook bestellen.Het lijkt me een super ding, met vele mogelijkheden.. ik kan al niet meer wachten...
Mijn zusje heeft er ook 1 en haar vriend ook,leuk ding maar ik prefereer toch zelf een iphone tenminste daar was mijn persoonlijke keuze naar uit gegaan. In de andriodmarket kun je verschillende leuke apps vinden
I love my iPhone hahahha ze willen natuurlijk allemaal apple na doen en verbeteren maar tot nu toe heb ik me iPhone ng anderhalfjaar hahaha
Hey wat grappig, deze telefoon heb ik sinds kort ook...maar volgens mij weet ik nog veel dingen niet!!