Pijnlijke eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Nylla, Mar 31, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nylla

Nylla Fanatiek lid

Mar 20, 2022
    1,403
    1,255
    113
    Female
    Hallo dames,

Morgen of hooguit overmorgen verwacht ik mijn eisprong (+ ovulatietest). Nu is het zo dat ik vannacht de halve nacht last had van krampen aan de linkerkant van mijn onderbuik. Het voelde als hele lichte menstruatiekrampen, maar dan dus aan een kant. Ik heb nooit eerder mijn eisprong gevoeld, maar vraag me toch af of dit een vroege eisprong zou kunnen zijn (vandaag cyclusdag 11)? Sinds ik probeer zwanger te worden voel ik van alles aan mijn lijf wat ik voorheen nooit voelde, waar ik weer erg onzeker van wordt. Ben soms zo bang dat er iets mis, of dat ik last heb van een naderende overgang (bijna 41), terwijl ik daar geen tekenen van zie, maar toch.
    Herkennen jullie pijn vlak voor de eisprong?

Groetjes Nylla

2. Malbec

Malbec VIP lid

Apr 5, 2020
    5,755
    7,854
    113
    Female
    Hier ook altijd. Het betekent niet dat je eitje dan springt maar het laatste groeispurtje :) komt overeen met je verwachte eisprong dus :)

3. Nylla

Nylla Fanatiek lid

Mar 20, 2022
    1,403
    1,255
    113
    Female
    Serieus? Echt nooit eerder gevoeld, maar zoals ik al zei ook nooit zo op mijn lijf gelet als nu.
    Dank voor je reactie!

Malbec likes this.
  4. DR87

DR87 Fanatiek lid

May 2, 2016
    1,134
    434
    83
    Ik heb juist die pijn als ei net gesprongen is. Waarschijnlijk wat vocht in de buik wat loskomt. Ik vind het wel altijd handig omdat ik dan weet dat mn eisprong geweest is.

Share This Page