D, Ik heb het weleens gezien maar persoonlijk vind ik het niet zo mooi. Maar ik ben geen goede als het gaat om tattoo's. Vind het eigenlijk allemaal niet mooi. Wat wil je waar doen?
Ik heb er een gezien die ik wél heel erg mooi vind... en omdat ik toch iets klein, subtiel wil (de naam van mn zoontje) en ik zwart te opvallend vind leek dit me wel wat... En achter op mn ruggegraat
Heeft trouwens helemaal geen zin zo'n witte tattoo, want witte inkt vervaagt. In mijn tattoo zat ook wit verwerkt maar dat is nu helemaal weg door zonnebanken en de zon gaat het wit helemaal weg dus je hebt er niks aan en ik vind het persoonlijk ook niet mooi!
Dan heb je ook geen goede tattoo shop bezocht want hun hebben al vaker white ink gezet en die zitten er allemaal nog prima op... moesten wel 2 of 3 keer gedaan worden maar dan is het ook goed...
hoi, ik heb zelf zwarte tattoo's (2) maar ik had nog nooit van wit gehoord.. ik weet ook niet waar je het kan laten doen. ik vind het er persoonlijk wel mooi uitzien.. later als ik kinderen heb , als het geschonken wordt, dan wil ik de letters van hun op mijn pols.. net zoals de foto zo ongeveer.. ik vind het mooi. liefsx
Ja ik vind de pols wel mooi maar écht niks voor mij... ik vind het mooi om iets van mn zoontje te hebben, maar dan wel op een plek dat ik het niet constant kan zien (of anderen in bijv. mijn werkomgeving)
Dat ziet er inderdaad wel gaaf uit! En dan op je rug. wel stoer... p.s. kijk zo even in ons topic, er is nieuws
Mijn ex is tattoeerder en die kan heel goed tattoeeren en het heeft niks met het tattoeeren te maken het heeft met je pigment te maken en door de zon ed.
Het is niet voor niets je ex natuurlijk haha Maar ik dacht ook dat als je het 3 keer doet dat het dan blijvend is
Ga maar eens googlen, kom je veel verhalen tegen van mensen waarbij de tattoo geel wordt of vervaagd. Geen aanrader dus!
Een ex om andere redenen en niet om zijn werk Maar sowieso dat het 3 keer moet gebeuren zegt toch al genoeg, dan wordt het niet goed gepakt gelijk! Bij zwarte inkt ben je gelijk klaar!
Ja maar zwarte inkt vind ik lelijk dus ja... wat geef ik er dan om dat het 3 keer moet?! Dan heb ik tenminste wél iets moois..
Als jij het mooi vind moet je het zeker doen, daar is niemand om over te oordelen! Maar de kans dat het minder mooi wordt is er wel!
ik heb net wat foto's bekeken.. Tis grappig maar als ik eerlijk ben gaat hij er na een jaar uit zien als een litteken..