Grote vrachtwagen en kraan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door a2cmieux, 23 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Mijn zoon heeft al een paar keer gezegd dat hij graag een grote vrachtwagen en een hijskraan wil, zo groot mogelijk;) zegt hij zelf. Ik heb gezegd dat we het op het lijstje voor sinterklaas zullen zetten. Ik was al even aan het rondkijken, ik twijfel of een kraan en een vrachtwagen van duplo leuk zijn (grote bouwplaats kraan en bijvoorbeeld de vuilniswagen), iemand hier ervaring mee? Maar misschien hebben jullie ook andere goede tips. Ik wil niets met batterijen en het liefst speelgoed met zoveel mogelijk mogelijkheden.

2. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

a2cmieux vindt dit leuk.
  3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hier ook een bruder fan! Supermooi, degelijk speelgoed.

4. rums

rums Niet meer actief

Dan zou ik voor bruder gaan. Wij hebben meerderen voertuigen van bruder. En de hijskraan is wel favoriet.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hoe oud is jouw zoon?
    Mijn zoon heeft al best veel spul, een vrachtwagen met bak die eraf kan (Bruder!) en dan ook voor echt vanalles gebruikt wordt. Hij heeft er een CAT kraan bij, een grote graafkraan. Hij is echt altijd druk om daarmee de bak van de vrachtwagen te vullen met allerlei verschillende spullen, van maïs tot lego. De hijskraan vindt hij iets minder, want daar kun je volgens hem alleen maar mee tillen

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Maar zoals anderen dus ook al opmerkten: kijk bij Bruder speelgoed. Is mooi spul en echt heel sterk!

7. a2cmieux

Fijn dat ik het gevraagd heb want ik wist niet goed wat leuk was. Bruder dus, ik heb al gekeken ziet er erg leuk uit. Daar kan ik wat mee.

@nmv hij is net 3.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hier ook bruder:):

9. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Absoluut Bruder!

10. tuc

tuc Niet meer actief

Zeker bruder!

11. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Ja dat is heel degelijk speelgoed van bruder...echte aanrader

12. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Zeker Bruder! Daar hebben we hier veel van en wordt veel mee gespeeld. Je hebt ook nog een vrachtwagen set met kraan van Playmobil l.

13. a2cmieux

Leuk, zelden meegemaakt dat iedereen het eens is:). Ik was vandaag in de speelgoedwinkel om te kijken. Zoon was overtuigd en ik ook. Nu nog wachten op de Sint.

MnnW en Fristi2012 vinden dit leuk.
  14. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

15. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Wij hebben destijds een beider hijskraan gekregen van iemand. Heel degelijk en sterk! Verder heb ik van de zomer een little people vracht wagen met twee auto's erbij gekocht. Dat ding is zo ideaal. onverwoestbaar en hij kan er zelf op zitten e.d. Is wel echt een groot ding

Deel Deze Pagina