Kinderfeestje meisje 5

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by trulyhappy, Sep 22, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

Jun 1, 2013
    540
    304
    63
    Onze dochter is nu naar een kinderfeestje en ik zit ineens te denken aan haar eigen kinderfeestje...

In januari zal ze 5 jaar worden en dan is het dus tijd voor haar eerste kinderfeestje.... Super leuk natuurlijk, maar ook wel beetje spannend!

Ik ben op zoek naar een leuk idee voor dit feestje. Het kan ivm een verbouwing niet bij ons thuis.

Ons meisje houdt van knutselen, dansen en kinder make up.... !

Graag doe ik hier wat inspiratie op!

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,316
    10,282
    113
    Al het niet huis kan zou ik eens kijken wat er in de buurt zit. Een boerderij waar je het kan vieren of een ruimte die je kan huren. Afhankelijk van de mogelijkheden en je keuze is het verzorgd of kun je zelf dingen doen.

Je zou ook kunnen kijken voor een kindercursus, dan gaan ze wat maken in een middag en nemen ze het mee naar huis.

3. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    Bij mijn dochter heb ik oud hollandse spelletjes gedaan. Spijkerpoepen (vonden ze geweldig en was favoriet), ipv ezeltje prik my little pony prik (omdat ze daar fan van is) , buiten spelletjes gedaan, bellen blazen vonden ze superleuk, groot en kleine bellen, estafette gedaan. Blik gooien. Spelletje was opvouwen. Toen nog cakeje versierd en naar huis gebracht. Vergt wel aardig wat voorbereiding(voorpret) en mooi weer is een pre.
    Oja en de cadeautjes mochten de kids, na het zingen en de taart, verstoppen. Dochter ging eerst alles zoeken en aan tafel uitpakken. de kindjes die het cadeautje geven zijn ook erg benieuwd hoe het ontvangen wordt. Zo ging het bij ons, misschien zit er wat tussen voor jouw dochter.

4. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Wij hebben het dit jaar thuis gevierd, omdat ik er niet teveel geld aan kwijt wilde en ze alles nog leuk vinden met 5 jaar. Met oerhollandse spelletjes rond het sinterklaasthema. Kan je het bij je (schoon)ouders thuis vieren met een soort meidenthema (make-up / fotoshoot/disco)?

Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar een soort Monkeytown, omdat ze dat graag wil en niemand het meer thuis viert hier in groep 3. Jammer voor de portemonnee haha.

5. trulyhappy

trulyhappy Bekend lid

Jun 1, 2013
    540
    304
    63
    Thanx voor de reacties! Gaat denk ik idd iets van een meidenthema (make up/ fotoshoot) worden!

6. gerdia

gerdia Bekend lid

Sep 1, 2011
    795
    351
    63
    Female
    Kun je in de buurt niet een speeltuin met zaaltje oid huren? Dan kunnen ze lekker spelen, maar heb je ook ruimte om te knutselen. Hoelang duurt het feestje?

Share This Page