Hai allemaal, Ik zit zelf al een tijdje op dit forum ivm kinderwens. Nu heb ik alleen een ander vraagje. Mijn beste vriendin is 10 weken zwanger van haar eerste kindje en ik wil haar een kleinigheidje cadeau doen. Wat is nu een leuk cadeau? Een rompertje etc. lijkt mij zo standaard en krijgt ze waarschijnlijk nog voldoende. Iets voor haar of voor de kleine? Tips zijn welkom!
ik heb toen cadeautjes gekregen zoals zwitsal. Vond ik erg leuk! Moest ik toen nog allemaal aanschaffen. Dus dat scheelde weer.
Iets van Koeka? En anders een schattig wit pakje. Bij prenatal hebben ze vaak wel leuke neutrale dingen. Of het 9 maanden boek van Pauline Oud.
Mss een cadeaubon van een baby winkel of betaalkaart Een lekker zacht denkentje Of een wit zacht badjasje met "super baby" erop geborduurd dan kan het zowel voor jongen als meisje
Vind persoonlijk slofjes/schoentjes ofzo erg leuk, leuk mutsje ofzo ook. Zelf heb ik iets v versiering voor in de box gekocht toen met chocolade met muisjes erop. Eigenlijk is t gewoon al leuk dat n vriendin eraan denkt en zo attent is om iets te geven
Ik heb van mijn zwangere vriendin een 9 maanden dagboek gekregen die ze toen ook voor zichzelf had gekocht. We gaan praktisch gelijk op en vond het een heel erg leuk cadeau.
Ik kreeg een cadeaubon van een echo bureau. Vond ik echt een super leuk cadeau. Want dat kan ik mooi gebruiken voor een pretecho straks!
Van die kaarten die aangeven hoe ver je bent in je zwangerschap vond ik ook erg leuk om te krijgen. Daar kun je dan foto's mee maken, terwijl je ze bij je groeiende buik houdt. Ik ben de naam even kwijt.