Cadeaubon bol.com, wat koop jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 11 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Bekend lid

31 mei 2022
    762
    1.233
    93
    Vrouw
    Een boek of een bakvorm.

2. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Zou er nu iets van Lego van kopen. Zoontje is over een paar weken jarig en die wil heel graag iets van Lego. Hou het vaak al tijdje van te voren in de gaten!

owly vindt dit leuk.
  3. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Had nog 2 cadeaubonnen (in totaal €50) en heb mezelf deze week getrakteerd op een 2 persoons warmte deken voor op de bank. Mennnnn heerlijk warm! Materiaal voelt beetje raar door de draden erdoor, maar zo lekker warm

NiVa0230 vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Bordspel, Lego, kookboek

Of nog even bewaren tot ik meer heb. We kopen regelmatig bij bol en heb er geen problemen mee om wat uit te zoeken.

Met kerst hadden we die van wehkamp. Alle 3 zo'n bon. Was een stuk moeilijker kiezen.
    Gisteren de laatste uitgegeven.
    ( uiteindelijk met 3 bonnen 2 lego sets en 2 bordspellen)

5. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    De kookboeken die ik dan eventueel wil zijn duurder dan 15 euro en ik wil niet bijleggen dus dan gaat hij de kast in tot ik meer bonnen heb of tot ik iets van rond de 15 euro nodig heb want ik hier niet gewoon in de winkel kan kopen.

Geef mij maar gewoon los 15 euro, dan kan ik ergens koffie drinken met een stuk taart.

6. Omaaatje

Omaaatje Niet meer actief

Interessant, ik heb juist de ervaring dat eigenlijk alles bij bol goedkoper is: Lego, verzorgingsproducten, hondenvoer etc.
    Omdat gewoon winkelen lastig is en vaak ook duurder bestel ik dus veel op bol.

Hier zou het een boek worden waarschijnlijk. Dochter heeft net gisteren een bon van 15 euro ingewisseld voor 2 boeken.

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dat is zo lekker! Ik heb er vorig jaar 1 gekocht, zit er elke avond mee op de bank. Wat een uitkomst :)

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Wij kopen juist bij bolo dat het meeste goedkoper is. Uitzondering een derde verkoper. Maar leverbaar via bol is meestal voor ons goedkoper.

Toevoeging dingen toevoegen aan je verlanglijstje, zodra het bedrag aangepast is krijg je een melding:D

Deel Deze Pagina