hoi hoi ik heb hier nog leuke kerst kleertjes liggen voor een prikkie 2 winter jasjes voor een meisje mt 80 en mt 74 3 setjes kerst jurkje met broekje mt 86 mt 74 en mt 68 5 spencers voor jongetje mt 86 mt 80 (2x) en mt 74 (2x) 1 witte blouse mt 74 2 kerstblouse grijs mt 80 en mt 74 1 kerstblouse mt 68 alles is nieuw foto en prijs volgen nu
Hey mandy! Die witte bloes is gewoon van katoen? Gewoon een simpele witte bloes? ( zoek ik namelijk ) Hoe valt ie? Ruben is nu 75 cm... Groetjes Leonie
eej leonie ja het is een normale witte 100% katoene blouse en of tie Ruben past? als Danio straks wakker is zal ik het hem even aanpassen Danio is namelijk iets groter en dan laat ik het jou weten ok ik denk het haast wel hoor ik heb hem ff langs een shirt van hem gehouden en hij is zelfs een cm groter en 2 cm breder ik hoor het wel van je ( mocht je niet gelijk antwoord krijgen ik ben vanaaf weer rond half 10 thuis) groetjes mij
hoi hoi ja ik heb m net even bij danio aangetrokken over zijn eigen shirt aan en het zat perfect dus dat moet wel passen... groetjes mandy