leuke meiden rompertjes mt 74

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door desteny, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Hallo,

Mijn dochter heeft een groeispurtje geloof ik haha merendeel van maat 68 kan ze nog amper dicht hebben (ligt eraan hoe ze vallen).. Dus ik zoek leuke rompertjes in de maat 74 die ik tegen een (kleine) vergoeding kan overnemen... Omdat we het niet al te breed hebben:( vind ik het zonde om nieuw te kopen aangezien ze er zo weer uit zijn..

Dames ik hoor het graag!!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

jeetje....
    dat is een groei spurt!
    Te bedenken dat ze hier pas sinds 2 mnd uit 74 is.
    Ik heb 2 hele leuke rompers met korte pijpjes. Hebben spagetti bandjes maatje 74/80 maar vond ze net iets kleiner dan 80 vallen en meer neigen naar 74.
    Wil je dat ik ze opstuur?
    Denk ook nog wel dat ik meerdere 74/80 heb want ik moet 86/92 rompers maar eens gaan aanschaffen.
    Zal ik eens neuzen voor je?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Lastig soms he die groeispurtjes?!

Ik heb eens op internet zo'n tussenstukje gezien waarmee je het drukknoopjesgedeelte vergroot. Even gegoogeld:

Moderne katoenen luiers van Kaatje Katoen

Misschien zoiets een idee? Merkte bij mijn dochter dat ze voornamelijk niet meer dicht konden, maar verder nog redelijk prima zaten. Ga ze als alles goed gaat bij ons 2e kindje in ieder geval aanschaffen ;)

4. Sweetlakecity

kijk daar heb ik wat aan.
    Want mijn rompers zitten ook nog goed maar zo strak van onderen. Slim!! En die van 86/92 zijn echt van die: ik zwem erin rompers...

5. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Die rompertjes van de Hema zijn ideaal. Die zijn met elastiek erin dus die zitten niet gelijk zo groot!!!

6. Sweetlakecity

vind die van de kruidvat ook goed en die blijven mooi!
    Die van 74/80 past ze namelijk nog wel, itt aantal rompers van de hans textiel.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb er heel veel liggen
    ik denk een stuk of 20 zeker allemaal meiden kleurtjes van hema en prenatal...

Deel Deze Pagina