Hoi dames, Ik wil wat zwangerschapskleding gaan aanschaffen,maar weet niet goed welke maat ik aan moet houden. Ik heb normaal maat 40 of L? Nu zit ik op een website te kijken en kom ik een leuk rokje tegen van mama licious. Ik weet nu niet goed of ik maat M of L moet bestellen. heb nu nm een noppies positiebroek en dat is maat M. Wat denken jullie???? Liefs Sannie
Dames, dank jullie wel voor jullie advies. ik heb het een en ander besteld hoor en dat allemaal in de uitverkoop. 1 spijkerrokje, 1 spijkerbroek, 2 leggings en 1 truitje voor nog geen 80 euro. koopje toch??? liefs Sannie
Ik heb normaal maat 40 (maar meer 40-42 dan 38-40, snap je?) en ik heb het rokje van mama-licious ook. Ik heb hem in maat L en deze zit als gegoten.
Ik zit zelf ook op 38/40 en zou toch een L nemen. Omdat je in de loop van de zwangerschap toch waarschijnlijk nog wat kilo's aankomt en dan past het rokje niet meer. Ik kon vrij veel kleding aan het einde van mijn zwangerschap niet meer in, en in het begin zat het als gegoten. En volgens mij valt mammalicious ook niet zo groot...
ik zou zeker een l nemen. Heb zelf ook maat 40 en heb bij alle zw. broeken l gepakt. en ik geloof dat 36 maat s 38 maat m 40 maat l 42 maat xl is
Ik zie dat je al besteld heb, maar ik zou toch voor L gaan! Hier ook mt 40 en inderdaad er komen toch wat kilo's bij in de loop van de zwangerschap, dan zit L toch beter vaak. Hoop dat het past!
ik zou ook voor een l gaan...ik heb normaal 38/40 en de positiebroeken van bijv de h&m moet ik echt 42 of zelfs 44 nemen...sommige dingen zoals een rokje die ik aan het begin vd zwschaps aan had pas ik al niet meer
Ik heb normaal maat 38 en draag maat S zwangerschapskleding. Maar.. de laatste weken worden shirtjes wat korter (lang leve de buikbanden ) en soms is het even hijsen over de heupen. Maar goed de kleding die ik wat groter had gekocht heb ik amper aangehad (verschrikkelijk dat gehijs aan je broeken). Denk dat je wel goed zit met de maat en anders stuur je het terug?