Haha jij kan het weten. Wist niet dat je hier uit de buurt kwam. Grappig Overigens kom ik oorspronkelijk uit omgeving Haarlem maar woon 12 jaar hier.
Hier ben ik het wel mee eens ja. In ons dorp zit trouwens een qua prijsklasse redelijk vergelijkbare speelgoedwinkel en die doet het veel en veel beter. Daarom vind ik het persoonlijk ook niet jammer, ik vind het allang niet meer de mooie winkel die het eerder was. Veel rommel en rage speelgoed. Die andere speelgoedwinkel bij ons heeft van degelijke merken als Lego, Duplo, Playmobil, Brio etc. veel meer in het assortiment, de service is beter en ze hebben ook veel meer keuze in leuke, kleine verjaardagscadeautjes, knutselspulletjes, houten keukentjes etc. Wat dat betreft liet iig de Intertoys hier ook echt steken vallen vind ik.
Er zijn genoeg spellenwinkels die spellen én puzzels verkopen. Pb even je woonplaats dan kan ik je tips geven.
Ik heb mijn bon digitaal ingeleverd. In de winkel kom ik niet met de kinderwagen en ik niet normaal door de winkels heen kan. Ik had een bon als kraamcadeau en nog envelop met geld liggen. Een activiteiten speelkubus van vtech gekocht. Maar was wel erg zoeken. Ik vind het assortiment erg karig/klein. Ik mis een assortiment houten speelgoed van haba, kidcraft, goula, brio etc. Ook geen aquaplay.
Hier de deuren wel open maar cadeaukaarten kunnen niet ingewisseld worden een "landelijke storing". Lullig dat deze intertoys morgen dicht is en vandaag was daar de laatste dag om ze in te leveren. Ben ik ff blij dat ik (bijna) nooit die kaarten krijg voor de kids hun verjaardag en zo wel, dan willen ze het liefst dezelfde dag nog een cadeau ervan kopen haha.
Dat vind ik heel netjes zeg! Hier dus niet Dus moeten de mensen ergens anders heen met hun kaart om ze in te leveren.
Hier vorige week donderdag ingeleverd waren er rond 17u daar en toen ook flink druk ondanks dat tijdstip.
Gisteren de bon ingeleverd, maar goed ook zag hij ons in het centrum dat het inderdaad plat lag. Maar goed zoon is blij, wel erg jammer dat er een speelgoedwinkel verdwenen is. Ik snap ook niet dat je geen gratis levering in de winkel kan niet doen, misschien bestellen mensen dan eerder. Heb persoonlijk nog nooit daar een internetbestelling gedaan.
Kan me ook best voorstellen dat filiaalhouder de toko dicht gooien als je leest hoe winkelmedewerkers bejegend werden. Asovolk.
Nou echt hè! Winkelpersoneel werd uitgescholden en zelfs bespuugd! Waar gáát dat over. Ongelooflijk asociaal. Alsof het winkelpersoneel ook maar enige blaam treft. Zij zijn zelf ook gedupeerd door dit faillissement.
Haha het voelt ook meer als een dorp hoor, maar volgens mij hebben we nog wel stadsrechten toch? Ben ook import, bijna 19 jaar nu.
hier gisteren en eergisteren geweest. Eergisteren hadden we nét wat uitgezocht en toen was het storing. Helaas. Gisteren ging het wel goed, maar duurde wat lang. Maar oke. Het ging ook maar om 7.50 . En eigenlijk denk ik dat iedereen nog mazzel heeft. Voor hetzelfde geld hadden we de bonnen per direct niet meer in kunnen leveren. Of - zoals ik zelf ervaren heb indertijd bij m&s : Je kon een bon inleveren van 20 euro als je voor het dubbele aan spullen kocht.. ook best vervelend als je voor 40 euro kadobonnen hebt gehad, die je in de uitverkoop leuk dacht uit te geven. Maar...: Ik kón ze nog verzilveren. En nu bij Intertoys ook.. en die storing.. ja echt balen.. overmacht... Hier zit overigens een franchiser - dus de speelgoedwinkel blijft gewoon is nu de planning (maakte ze bekend via fb - ze kunnen hun speelgoed ook ergens anders vandaan halen) .