los zitje mura

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ikweetniks, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikweetniks

ikweetniks Actief lid

15 dec 2011
    173
    0
    0
    ik lees hier heel veel enthousiaste verhalen over de mura, ben er zelf ook helemaal weg van.
    ik vraag me alleen af of het niet irritant is om steeds het zitje ook los te moeten maken?
    als het bv regent sta je toch iets langer buiten nat te worden bij je auto..

2. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    je bedoelt de wandelwageninzet?? die is met 1 handeling los te krijgen. (zit een hendle aan die trek je naar achteren en gelijk kun je t zitje omhoog eruit trekken.
    En volgens mij moet ie ook wel met zitje ingeklapt kunnen worden (alleen dan minder klein, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee is niet irritant, inderdaad met één handeling is het zitje eraf..

Met zitje inklappen is niet zo handig en hij klapt niet zo klein in.

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Dat zitje is zo los dat is het probleem niet. Hij kan alleen niet zo plat als bijv een buggy inzet. Maar wij hebben een hele kleine auto en bij ons past het zelfs.
    Het stoelte lijkt me wel als kind heel lekker zitten, het is een heel degelijk ding.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij de meeste wat luxere kinderwagens moet je het zitje eraf halen en los van het frame inklappen.
    Ik zou je keus dus daarvan niet laten afhangen.

6. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    het is een heel handig ding en maar 1 grote knop die je moet indrukken :) wij moeten hem helaas nu verkopen omdat hij te zwaar is om de trap op en af te tillen...maar ik vind het een heerlijk ding!

Deel Deze Pagina