ik lees hier heel veel enthousiaste verhalen over de mura, ben er zelf ook helemaal weg van. ik vraag me alleen af of het niet irritant is om steeds het zitje ook los te moeten maken? als het bv regent sta je toch iets langer buiten nat te worden bij je auto..
je bedoelt de wandelwageninzet?? die is met 1 handeling los te krijgen. (zit een hendle aan die trek je naar achteren en gelijk kun je t zitje omhoog eruit trekken. En volgens mij moet ie ook wel met zitje ingeklapt kunnen worden (alleen dan minder klein, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd)
Nee is niet irritant, inderdaad met één handeling is het zitje eraf.. Met zitje inklappen is niet zo handig en hij klapt niet zo klein in.
Dat zitje is zo los dat is het probleem niet. Hij kan alleen niet zo plat als bijv een buggy inzet. Maar wij hebben een hele kleine auto en bij ons past het zelfs. Het stoelte lijkt me wel als kind heel lekker zitten, het is een heel degelijk ding.
Bij de meeste wat luxere kinderwagens moet je het zitje eraf halen en los van het frame inklappen. Ik zou je keus dus daarvan niet laten afhangen.
het is een heel handig ding en maar 1 grote knop die je moet indrukken wij moeten hem helaas nu verkopen omdat hij te zwaar is om de trap op en af te tillen...maar ik vind het een heerlijk ding!