Help nu al striemen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pluisjee, 3 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik merk dat ik me echt begin te schamen.

Ik begin echt veel zwangerschapsstriemen te krijgen. Eerst twee op me buik nu me heupen gewoon echt al vol.

Ik smeer me het ongeluk maar het helpt niet. Ik ben pas 15+ En het begint nu al :(

Iemand nog tips voor ik zo echt helemaal onder zit ??

2. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Sorry, daar doe je helemaal niets tegen qua smeerseltjes..

Het enige wat zou kunnen helpen is bindweefselmassage, maar dat schijnt best pijnlijk te zijn...

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik kreeg bij mijn eerste kind vanaf 9 weken striemen. Ik zat/zit ook compleet onder. Je kunt het niet tegen gaan.. je krijgt ze of je krijgt ze niet helaas.

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ai, dat is vervelend meid. Helaas hoort dat er toch bij. Blijf smeren om erger te voorkomen tot zover mogelijk, meer kun je niet doen vermoed ik.

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik kom ook niet verder dan leren accepteren dat dit de prijs is die je betaalt. Jammer dat de een wel moet betalen en de ander niet, en de prijs nogal verschilt ;)
    Mijn buik is niet echt bijgetrokken na de bevalling dus het onderste gedeelte flink getekend en nu opnieuw zwanger, dus denk dat er weer genoeg bijkomt. Het zij zo, en het mooie is dat je kindje het dubbel en dwars waard is!

6. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Zoals de rest ook al zegt, helaas niets aan te doen :(
    Accepteren is het beste..

wat betreft bindweefselmassage; dat mag toch niet tijdens de zwangerschap i.v.m. afvalstoffen die vrijkomen ofzo? Had ik een keer ergens gelezen dacht ik.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Het smeren heeft helaas geen zin omdat het niet onder je huidoppervalkte komt.

8. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Aahh jeetje, zo jammer maar helaas weinig aan te doen! :(
    Hier nog niets, maar denk dat ik er ook niet zonder scheuren vanaf kom.. Bovenbenen zitten al vol van de puberteit.. Ach.. Tis niet anders he :(

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Gelukkig , naja gelukkig is niet helemaal het juiste woord , ben ik niet de enige.

Ik weet dat het er bij hoort maar zo snel had ik echt niet verwacht. Ik blijf wel doorsmeren gewoon voor de zekerheid.

Ik word gewoon een tijgermama ;)

10. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Hier ook een tijgermama.. en ook echt vanaf mijn navel naar beneden allemaal strepen.. :S allemaal gebeurd in de 41e week van mijn zwangerschap.. :p ach ja.. het trekt qua kleur nog wel bij en je kunt er toch niets aan doen, dus je druk maken heeft ook geen zin.

11. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Helaas zul je het moeten accepteren. Je krijgt ze of je krijgt ze niet.....als je ze krijgt helpt niets ertegen. Misschien is het een gerustelling dat de 9 van de 10 vrouwen ze heeft? Je bent dus echt niet de enige :d

12. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Erg he... heb van de vorige en hoop deze x zo lang mogelijk uit te stellen. ..alleen met 'hopen'
    Ben slank maar nooit meer bikiniproof
    De striemen in combinatie met afvallen heeft er nu voor gezorgd dat ik loshangend rimpelhuidje heb

Deel Deze Pagina