Ik moest net even Ziggo hebben voor een vraag. Dus ik bel het nummer en hoorde gelijk aan het begin dat de wachttijd langer kan duren dan u van ons gewend bent. Dus ik bleef toch maar hangen. (10 ct. per minuut) Uiteindelijk duurde het me veel te lang en besloot ik maar op te hangen na 27 minuten in de wacht te hebben gestaan, en 2,70 euro armer! Maar dit is toch niet normaal? Ik baal verschrikkelijk. Heb ik nog niet mijn vraag kunnen stellen. Toen keek ik op de site en zag dat je ook een online formulier in kon vullen met je vraag. Dus deed ik dat maar. Ben ik bijna klaar met het lijstje invullen,druk ik kennelijk op een verkeerde knop en alles foetsie. #^&^%&$&&%Q#@#&^*&((((*(*)$%#%$# Ik ben woedend. Ik baal van die rot Ziggo. Wie herkend dit probleem van lang in de wacht staan? Wat vind jij er van?
Ja, vreselijk irritant! Er is onlangs wel een doorstuurmailtje rond gegaan met alle NORMALE nummers van al die bedrijven.. Zodat je niet meer naar een 0900 nummer hoeft te bellen! Misschien staat er op de site van Ziggo ook een normaal nummer? Als er niet bij staat dat dat ook voor vragen e.d. is, toch gewoon bellen!
ja vreselijk is dat. Tegenwoordig heeft zelfs mn huisarts een bandje waardoor je vreselijk lang in de wacht staat. Gelukkig is dat geen duur nummer maar wel frustrerend. Maar idd internetproviders enz. het is ongelovelijk irritant om zo lang te moeten wachten en zoveel te moeten betalen. Ik weet niet of die online forumulieren werken, nog nooit gebruikt.
27 minuten in de wacht, en daar wacht jij op? Meestal gooi ik de hoorn er na 2 minuten alweer op. S'morgens vroeg of onder etenstijd zijn rustige tijden. Of een mail sturen.
Ik bel inderdaad op een ander tijdstip maar weer terug. Ik bleef juist zo lang hangen om dat ik op ieder ogenblik dacht: stel je voor dat ik ophang en dat er dan net een telefoniste er voor komt. Daarom heb ik zo lang zitten wachten. En krijg nu niet meer het dwarsfluit deuntje uit mijn hoofd! Die heb ik 27 minuten lang aan moeten horen.
oh er zijn wat euros hier besteed aan 0900 nummers. vooral als je gezellig overgaat van de KPN naar XS4ALL. Niet normaal, alletwee de bedrijven bellen. Een maand zonder internet en telefoon gezeten! Dus het bellen moest nog met mobiel ook. En dan word je 100 keer doorgeschakeld. En dan inderdaad niet te spreken over dat oh zo geweldige irritante muziekjes die door je telefoon komen als je in de wacht staat... En dan na 30 minuten eindelijk krijg je iemand aan de lijn en dan... hupshakee word de verbindingen ''perongeluk'' verbroken SURE!... en ga zo maar door.... DRIFITG word je er gewoon van... pffffffff
Owww ik herken dit helemaal! Als ze tussendoor nou zeggen hoelang je ongeveer nog moet wachten of hoeveel wachtenden voor je zijn.... Onder etenstijd of tussen de middag bellen maakt niks uit, zijn veel mensen die zo denken, dus het is dan even druk. @Barbara, even een vraagje, heb je misschien toevallig ook problemen met draadloos internet van Ziggo?
Home-VraagAlex.nl | Het alternatief voor 0900-nummers Hier kun je de normale nummers vinden ipv de dure 0900 nummers.
Hey consider, ja daar hebben we zeker last mee. Heel vaak zegt ie: "server niet gevonden" etc... en het is best traag. Maar in het nieuwe huis krijgen we internet van ziggo die 2x zo snel is en zit de router dichterbij waar de laptop komt, dus we verwachten dat het dan beter word. Hebben jullie daar ook klachten over? Maar over dat probleem belde ik niet met Ziggo. Wij willen namelijk dat als wij op het nieuwe adres wonen, ons adres met telefoonnummer niet meer in het telefoonboek hebben, en dat wilde ik regelen met Ziggo.
Wat goed !!!!!!! Dankjewel voor die tip. Ga denk ik maar met dat alternatieve nummer bellen. Maar eerst ff werken vanmiddag.
Wat ik altijd doe als ik Ziggo moet bellen: IK ga naar www.ziggo.nl en kijk op de pagina waar je producten kunt bestellen. Links staat een blokje "wilt u terug gebeld worden?" Daar vul ik mijn nummer in en 1 seconde later wordt je terug gebeld. Dan zeg ik altijd dat het keuzemenu niet werkt en ik het maar zo doe. Ze helpen me altijd
heb ik ook wel eens gehad, moest bellen met iets (weet niet eens meer wat), en ik had alleen een prepaid mobiel, dus die wel even flink opgeladen, maar ja, dan komen daarvan de kosten er ook nog bovenop dus na een half uur in de wacht gestaan te hebben was m'n beltegoed op
Weet je hoe irritant het is voor mensen op de klantenservice als je een rechtstreeks nummer belt? Ik werk dan bij het waterbedrijf, is ook 0900, maar wel lokaal tarief. Geen commerciële onzin. Maar ik werk dan op de klantenservice, als 'expert'. Dat betekent dat collega's mij bellen als ze er net uit komen met een klant of een vraag hebben. Nou als een klant het rechtstreekse nummer belt, komt die direct bij een expert terecht. Dat is vét irritant! Dan denk je dat je een collega hebt en dan is het een klant waardoor je niet beschikbaar bent voor je collega's. Die 0900 nummers zijn er niet voor niets, andere mensen moeten ook wachten. Dan kun je beter je kosten declareren aan het bedrijf, of een klacht indienen, in plaats van voordringen No offence trouwens..
daarvoor moet je niet bij ziggo zijn, maar bij de telefoongids.nl voor nop 27 minuten zitten wachten...
Jij vind dit normaal??? Come on! Dit kun je niet menen! Weet je hoeveel geld ik (en vele anderen) al kwijt zijn aan die asociale 0900 nummers!?!?!?! Waarom moet het zo duur? Het kan ook naar lokaal tarief! Maar deze 0900 nummers zijn uitgevonden door bedrijven om ook nog eens een slaatje te slaan uit hun klanten terwijl ze al zat verdienen!! Maken zij een fout, kan IK gaan bellen a 0,10 cent per minuut! Na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn (en dat is nog snel!) die me vervolgens in de wacht moet zetten want hij moet mijn gegevens erbij zoeken (moest ik daarvoor in het begin mijn klantnr intoetsen? En had hij mijn gegevens niet in 1x op zijn scherm wanneer ik dat nogmaals herhaal voor hem?) Nee, allemaal trucjes om ons maar een poot uit te draaien! Vind je het gek dat mensen nu zulke dingen uithalen om eens goedkoper te bellen met je leverancier? Ennuh kosten declareren? Nou jouw bedrijf zal de 1e zijn die dat doet. Kom op zeg, laat me niet lachen! Wat een onzin vertel je hier zeg! "In plaats van voordringen" zeg je dan.......whahaha hoe dom kun je zijn!
Ik heb toen bij een progamma gezien dat veel instanties de mensen gewoon laten wachten om geld binnen te krijgen en ik heb zelf ook echt het idee want de nummer die lokaal tarief zijn hoef ik nooit lang te wachten moet ik iets bellen waar je zeg maar 10ct per minuut betaald sta ik weet ik hoelang in de wachtrij. Ik heb dat nu met kpn ik heb storing in de digitenne en ik wilde bellen ervoor...op de site het nr opgezocht staat erachter 45 ct per minuut met een maximum van 47 euro watblief? dacht het ff niet...dus nu gaan we gewoon maar naar de winkel van kpn... ik ben echt niet gek. Dan moet ik dus bellen voor iets wat niet mijn schuld is dat het niet doet.
ben het helemaal met mama kitty eens die 0900 nummers moeten ze maar eens af gaan schaffen en nu krijg je dat mensen alternatieve nummers gaan zoeken op internet en die vindt je gelukkig en heel veel bedrijven weten het niet eens en die doen er dna niet eens moeilijk over als je een gewoon nummer belt
en bij die winkel van kpn kan je gelukkig gratis bellen of een mail sturen maar dan duurt het nog langer
Nee dat deed ik idd ook niet! 45 cent! Asociaal! Ik denk dat ik van mijn nr ook maar een 0900 nr ga maken, voor als die irritante bedrijven weer eens rond etenstijd bellen.......eens kijken of zij mij 45 cent per minuut willen betalen, dan wil ik best ff meedoen met zo'n irritante enquête