Cadeau's 1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jonie2, 6 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje wordt bijna 1 jaar en nu zou ik graag willen weten van de mama's die al een kindje hebben van 1 jaar wat jullie allerleukste, handigste cadeau's zijn geweest die jullie hebben gekregen. Ik heb namelijk geen idee wat ik voor hem kan vragen. Wij geven zelf een houten loopkar en we krijgen al een tafeltje met 2 stoeltjes.
    Hoor het heel graag van jullie!

2. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Iris heeft met haar eerste verjaardag heel veel Duplo gekregen. Ze kan er nu nog niet zo heel veel mee (ze is nu 14 mnd), maar als ze het straks leuk gaat vinden heeft ze al een hele kist vol.
    Ik vond het niet leuk om allemaal kleine frutseltjes te krijgen en ben erg blij met de Duplo.
    Verder heeft ze een driewieler gekregen.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Een houten loopkar valt vast erg in de smaak! verder hadden wij ook een stoeltje gegeven, maar daar kan hij nog niet zelf op zitten.
    De ark van noach van fisherprice valt hier wel in de smaak! En de boerderij set van lillte people.
    Verder ook duplo gehad maar staat op de doos pas vanaf 1,5. maar ik heb heel veel op zolder gezet en pak het tegen die tijd wel weer. Hij krijgt nu al zoveel! verder ook veel nuttige dingen gevragd en gekregen zoals een slaapzak, een kliederschort en kleertjes/ rompers. Ze komen al om in het speelgoed!

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    3-wieler
    voorleesboeken
    little people
    duplo

Verder heeft onze dochter veel van babyborn gekregen ... En een groot buitenspeelhuis

5. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Als je al omkomt in het speelgoed is het wellicht leuk om alvast voor de zomer wat leuke dingen te krijgen. Een opblaasbaar zwembadje, emmertje, schepje etc. Voor de regenachtige dagen een stoere regenjas met zuidwester en regenlaarsjes. Dvd-tjes zijn ook altijd handig en verder kan er altijd nog geld in de spaarpot.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hadden toen een driewieler gekocht...
    viel erg in de smaak en ze heeft er nu nog steeds plezier van!

7. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Hier heeft mijn dochter op de eerste verjaardag van die blokken/bakjes gekregen die je inelkaar kan doen of kunt opstapelen. Dat is echt haar favoriet. Speelt ze heel veel mee. Als je niet meer weet wat je moet vragen zou ik boekjes met dikke bladzijden vragen, want dat is ook leuk op die leeftijd en neemt weinig ruimte in.

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

De boerderij van Litltle People! Is hier nog steeds favoriet.
    Muziekinstrumentjes zijn ook leuk.

9. firegirl

firegirl Niet meer actief

Wij hebben aan alle grootouders gevraagd een mooie, duurdere driewieler te kopen die meegroeit. Straks in de zomer kan ze hier heerlijk op gaan touren!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij hebben het volgende op ons lijstje staan:

fietsstoeltje voor voorop met windscherm
    driewieler
    zandbak
    emmer/schepje etc.
    blokken
    tafel met 2 stoeltjes voor te spelen
    houten puzzels
    duplo / little people
    voorlees boekjes
    eventueel kleertjes maat 86
    armbandje met naam
    doosje met naam erop om straks tandjes in de bewaren

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Misschien een zandbak voor van de zomer? Met emmertje.schepje e dat soort dingen. Luca is er al helemaal mee bezig.
    Verder een loopauto, duplo, Little people, een mooi voorleesboek, houten blokken.

12. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Hier is de boerderij van little people erg favoriet.
    Verder nog veel meer little people; vliegtuig, boot,circus trein. Maar moet zeggen, dat hij er niet erg veel mee gespeeld heeft het afgelopen jaar. Heb het nu maar even weggezet, wordt het over een tijdje misschien ineens weer interessant.

Van ons kreeg hij ook een driewieler. Schommel vond hij ook erg leuk trouwens.. en nog!

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Evy heeft de volgende cadeautjes als favoriet:
    Haar big bobby car, fauteuil, stapelbakjes, blokkenstoof, boekje met geluiden.

Wij waren blij met een nieuw dekbedovertrek voor haar dekbedje.

14. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    Wij hebben zelf een tafeltje met speeldingen erop gegeven. Als je het blad omdraait kun je er blokken op bouwen.
    Viel erg in de smaak.

Verder:
    - speelgoedkist voor al het speelgoed, wij hebben er eentje gekregen wat een bankje is en de klep kun je omhoog doen. Erg handig.
    - we krijgen nog zo'n schelp voor zand en water (was nu nog niet verkrijgbaar bij de intertoys, komt pas in het voorjaar weer)
    - tent met ballen
    - kleding in maatje waar ze bijna inzit, altijd handig
    - voorleesboekjes van nijntje

Wij vonden het wel handig om idd het een en ander te vragen, bang dat je anders allerlei kleine dingen krijgt.
    Hebben ook van de overgrootouders geld gekregen en daarvan konden we mooi een nieuw autostoeltje kopen.

Vele plezier op de verjaardag alvast.

15. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hier krijgt hij een driewieler met duwstang van ons.
    Van oma een zandbak.

En.. verder heeft nog niemand gevraagd wat hij wilt :p Als ze het vragen dan denk ik dat ik duplo zeg of kleertjes in maatje 92/98 ofzo.

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    van ons krijgt hij een tafeltje met blokken erin. met een bijpassende auto met dezelfde blokken erin.van die duplo blokken maar dan anders. ik vind duplo blokken namelijk veel te gevaarlijk. ze zijn heel hard en scherp als ze erop vallen.

verder moeten we het nog afwachten. het duurt nog bijna 2 maanden maar we kopen expres zelf nu even niks zodat hij straks niet omkomt in het speelgoed.

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    toen onze oudste 1 werd kreeg hij
    onder andere : little people speelgoed, ernie poppen, zandbak, driewieler, zandbakspullen, leesboekjes, duplo en nog een hele hoop meer maar daar kom ik even niet op.
    maar met bovenstaande speelt hij nu nog heel veel, hij is nu 2 en een half.

onze jongste wordt volgende maand 1, we vonden het heel moeilijk om een kado te verzinnen aangezien je hier 20 kinderen in huis los kan laten, zoveel speelgoed ligt er.
    uiteindelijk hebben we gekozen voor een houten speelhuisje voor buiten.
    daar hebben beide jongens plezier van, en daarbij gaan ze op deze leeftijd de kadootjes nog niet vergelijken.
    dus niet gezeur dat dit een kado is van 400 euro en dat de ander maar een kado krijgt van bv 25 euro.
    ( 400 euro is niet standaar hoor, wil niet die indruk wekken)

veel succes vast met uitzoeken!

joyce

18. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Oja, dit was ook een erg geslaagd cadeau. Abonnement voor de dierentuin. We zijn het afgelopen jaar denk ik gemiddeld wel 1 x per maand geweest. Dan alleen een ochtendje, is nog lang zat voor deze leeftijd.

19. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    abbo voor de dierentuin is ook een hele goede,
    hebben we hier ook en we gaan regelmatig.
    is echt erg leuk en leerzaam voor de kids!

joyce

20. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine heeft een besteksetje gekregen (wel eerder gekregen dan haar 1e verjaardag, maar het is een leuk cadeau en we zijn er erg blij mee). Een armbandje van opa en oma, van ons een kettinkje en een loopauto en verder veel speelgoed. (o.a. de ark van noach die muziek maakt)

Misschien is het leuk (omdat de 1e verjaardag toch iets speciaals is) om iets te vragen waar ze altijd nog wat aan hebben of iets blijvends. Je zou kunnen denken aan een zilveren spaarpot. Ik heb met m'n verjaardag (ben 3 dagen voor de kleine jarig) een lijstje gekregen waar je foto's van iedere maand (tot een jaar) in kunt doen.

Deel Deze Pagina