Bijvoorbeeld. Mijn dochter eet graag bruinen bonen. Dus als ik zeg we eten vandaag spinazie zegt zei nee ik wil bruinen bonen dan zeg ik van maar als je alleen maar bruinen bonen eet woord je buik bruin. Dan moet je haar zien kijken echt mama haha. Of ze is in haar fantasie wereld e beland mama ga die slang op mijn kamer pakken want hij bijt. Is een knuffelslang en ze doet net als of ze dan bang is. Mama hoog leggen haha. Of mama in de gang staat een krokodil ik zeg die schoppen we naar buiten. Of ja wel ook spoken komen al aanbot. Of ze verzint iets en dan zeg ik soms kleine pinokkio je neus gaat groeien en dan voelen aan haar neus. Van de week zegt ze ik ben pinokkio jaja. Of van de week. Zegt ze tegen haar vader jij bent bruin. Zo naar zijn hand kijken ect ect en ze zegt ik ben wit. Haar vader is ook bruin en ze is zelf koffie kleurig. Ik ben blank Dat ze dat ziet. Wie nog meer leuke tips/creatief met opvoeden.
ja soms ook uit noodzaak... pas werd ze midden in de n-8 wakker. Heel hard huilen dus ik erheen... schreeuwt ze; er is een tomaatje van mijn vork gevallen; WAT ?? rare droom dus en ik halfslapend terug gemompeld; hier is tijgertje.. die is heel goed met tomaatjes... en alles was weer goed hahaha..