Het is bijna zo ver, onze dochter gaat naar school. Maar wat voor gymschoenen dragen ze tijdens de gymles? En waar heb je die gekocht?
Ik vind, als kleuterjuf, de gymschoentjes van Rucanor erg handig. Dit zijn blauwe of witte schoentjes met klitterband. Ze kunnen de schoenen zelf aan doen en zijn niet duur. Ik weet dat Piet Kerkhof en Van Haren ze verkoopt. Zet goed de naam van je dochter in de schoentjes.
Onze dochter heeft iets als dit: http://www.sportartikelen-shop.nl/shop/images/12819-01%20Dresden.jpg Bij de Bristol gekocht voor een paar euro.
Hier witte klittenband schoentjes van schoenenreus.. Geloof 4/5 euro.. Prima voor dat half uurtje gym in de week
Deze hebben wij ook voor de peuter gym les van onze dochter, inderdaad maar een paar euro - hier van de schoenenreus
Hier idd ook van die schoentjes, had ze toch al vd peutergym. Maar wat voor kleertjes dragen jullie kindjes tijdens de gym? Hier sommige in hun ondergoed maar sommige ook gymkleertjes. Maar wat voor soort gymkleertjes zullen dat zijn? Zo'n soort balletpakje of meer een korte broek met shirtje?
hier moeten ze in hun ondergoed gymen, let er altijd op dat ze geen onderbroek met inkijk heeft maar een mooi aangesloten onderbroekje.
hier ligt er gewoon standaard voor alle kinderen een setje van gymschoenen, korte broek en tshirt op school om te gymmen. en dat dan met enige regelmaat mee naar huis om te wassen. er zijn wel klasgenootjes met een balletpakje maar ons meisje-meisje vindt dat onhandig met omkleden en bovendien kriebelt het. en ze moeten natuurlijk wel zichzelf omkleden.
Hier ook van die goedkope gympies van de Bristol of Schoenenreus of zo. Geen balletjes, die zijn vaak te glad. Er werd in ondergoed gegymd. Als ze gymkleren nodig hebben; korte broek met 'n shirtje, dat ze gemakkelijk zelf aan en uit kunnen trekken.
Thx voor jullie reacties, dan ga ik toch maar voor een makkelijk kort broekje en shirtje kijken. Hier gymen ze elke dag en sommige kindjes in ondergoed en sommige dus in gymkleertjes. Ze kan zich heel makkelijk zelf aan en uitkleden dus dat moet goedkomen.