hoi meiden, Volgende week ga ik lekker shoppen voor een leuk zomerjasje voor mijn meisje. Maar.......heeft er iemand al een leuke gezien? Mag best een beetje stoer zijn en half lang. Niet te veel roesjes etc. Show je zomerjasje!!
iemand anders nog? Wil er max 40 eur aan uitgeven. Bij v& d stonden leuke, maar vond ze wel erg duur (70 euro).
Ik heb deze leuke groene. Had toevallig nog een bon van Shoeby: Jas Flake lichtgroen - Jilly - Jassen - Kleding t/m maat 122 - Meisjes - Shoeby
Ik heb deze besteld. Hij is er ook in het wit en beige. Is helaas wel iets boven je budget...maar vingino is ook weer goed te verkopen. Amazing Kids / VI4259 Vingino Jas Maritta
Vorig jaar had ik een stoere knalfuchsia nepleren jackje van Mexx. Gelukkig past die haar nu nog. Maar zag toevallig vandaag dat ze zoiets bij de Hema hadden. In rood en blauw. Was iets van 25 euro geloof ik. Zou m zelf niet kopen trouwens, maar is wel een stoer jasje En ik vond dat nepleer vorig jaar ook handig met al die regen!
Ik vond deze wel leuk (is van Benetton en 40 euro): Van Frendz hadden ze ook soortgelijke jassen, maar iets 'grover'. En C&A had ook zo iets, die vond ik zelf nog het leukst (en nog goedkoper ook ). Misschien een voorbeeldje posten van waar je precies naar op zoek bent?
Dankjulliewel. Ben een beetje op zoek naar trenchcoat model. Beetje half lang. Waar is die van Benneton te koop? Deze is erg leuk. Ik ga inderdaad ook even bij C en A kijken dan van de week.
bij de wibra heb je ze ook.. ik geloof dat ze 15 euro waren.. en ze waren best leuk *ik dacht in roze, blauw en grijs. maar weet het niet meer zeker
Die heb ik voor onze meid gekocht. Zijn erg leuk en idd niet duur. Onze dochter heeft haar zomerjas nauwelijks aan, dus meer dan een paar tientjes geef ik er (nog) niet aan uit. En ze was er helemaal blij mee!
elke keer als ik bij de Wibra kom is alles binnen een dag uitverkocht. Dus denk dat deze jasjes ook al weg zijn. Misschien bij de we? Bij de c en a wel leuke online gezien.
ik heb deze van doerak gekocht was van 79,00 nu voor 29,00 en aangezien ik al 3 zomerjassen heb vond ik het weer mooi genoeg de witte jas is ook een zomerjas maar Lak is veeeel te warm in de zomer vandaag met het zonnetje dus haar zomerjasje aan met sjaal
Jeetje wat een geld wordt er voor een zomerjasje uitgegeven. En dan zelfs 3 ... Nee hoor, 40 euro is echt wel de max
ik zoek er ook nog eentje. Die van vorig jaar past nog wel maar vind hem echt bleh... Ik vind die van consider leuk die vingino, maar die kleur niet en ik wil eigelijk een lange die wijd uitloopt. Heb een mooie van jottum gezien oor 150 euro maar dat vond ik te gek voor een zomerjas. Mirell jouw jas vind ik ook mega gaaf. Maar ik wil maar 1 zomerjas en rood kan niet bij alles... (alhoewel...)