De balletjes zijn 5mm. Mijn jongste van 3 (bijna 4) speelt er heel graag mee. Die stopt ze niet in zijn mond. Maar zal wel per kind verschillend zijn.
Gaan ze wel eens naar de Efteling, dan zou je cadeaukaarten kunnen kopen met Efteling tegoed. Kun je gebruiken om kaartjes van te kopen of om in het park eten/drinken/souvenirs mee te kopen. Vinden ze zwemmen leuk zou je een bon van bv Center Parcs kunnen geven om een keertje te gaan zwemmen.
Er staat op vanaf 12 jaar. Dat is omdat zulke sterke magneten echt supergevaarlijk zijn als ze er 2 of jeer inslikken, dat gaat namelijk dwars door je darmwand enzo. Volgens mij echt heel leuk spul, maar zou er zelf geen 3 jarige mee laten spelen. Smartmax vindt mijn dochter wel leuk, dat is wel veilig. Maar voor ouderen natuurlijk wat minder uitdagend
Oh gaaf zeg die neocube! Ik weet al wat het volgende cadeau voor mijn man wordt Krasloten zou ik persoonlijk niet doen. Het is een vorm van gokken, gemiddeld genomen ga je dus zeker weten verliezen. En ik vind het een heel raar en fout signaal om gokken aan te moedigen, en al helemaal om een kind op deze manier al aan het gokken te zetten.
Officieel mag je ook geen krasloten aan minderjarigen geven. (Al krijgen mijn oudste 2 ook de decemberkalender)
Mijn zoon kan hier eindeloos filmpjes van kijken. Leuke creaties komen er voorbij. Nooit geweten dat het neocube heet.
Volgens mij maakt t niet uit welk merk, de gekleurde heb ik zelf niet maar een vriendin wel en daar gaat de kleur vanaf met veel gebruik. Zelf heb ik alleen zilveren. Ik zou alleen opletten dat ze 5mm groot zijn. Er zijn er ook van 3mm op de markt. Het is voor alle leeftijden leuk vind ik. Mijn 3 jarige speelt er ook al mee, maakt kettingen en armbanden voor iedereen enzo. Maar dat is omdat ik ze al heb, niet dat hij ze speciaal gekregen heeft. Maar als ze wat ouder zijn kunnen ze echt al wat complexere figuren maken.
Uiteraard speelt hij alleen onder toezicht. En hij weet dat hij ze niet in zijn mond mag stoppen, dat doet hij ook niet. Hij vindt t gewoon leuk om dingen te maken. Smartmax hebben we ook! Daar mag hij zonder toezicht mee spelen.