wakker verder dromen

Discussie in 'De lounge' gestart door kim90, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ken je dat?
    Het is meestal als iemand je plots wakker maakt als je legt te dromen, en gelijk tegen je begint te praten.
    Het lijkt dan of je nog even droomt terwijl je wakker bent en kraamt de meest grote onzin uit.

Ik moest er aan denken omdat die van mij hier naast me op de bank lag te slapen , wakker werd en tegen me zei :" en hoe noem je dat dan?!"
    " geen idee schat " zei ik nog..
    vervolgens steekt ie zn vinger in de lucht en roept heel hard :" EEN DIAFRAGMA!!"

HAHAHA ik ging natuurlijk stuk maar hij vind er niks aan " dat is heus niet grappig hoor, ik lag gewoon te dromen.."

Hebben jullie ook wel eens zo iets stoms ?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha...nee nooit gehad..maar klinkt grappig

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dat heeft mijn man een paar keer gehad, inmiddels al zo'n jaar of 10 geleden. Ik werd wakker omdat hij door heel het bed aan het zoeken was. Hij was op zoek naar blauwe vlaggetjes :D (van die prikkers). En hij werd een keer 's nachts wakker met erge rugpijn, maar toen ik doorvroeg kwam er weinig uit. Bleek uiteindelijk dat hij al dromend wakker was geworden van kramp ;).

4. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ja mijn vriend regelmatig laatst midden in de nacht ging hij al me schoenen overhoop halen want hij zocht iets... ik vroeg wat doe jij nu gek? Ik zoek me kaartje ik dacht whaaaaat:$

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Haha geweldig.

Mijn man en ik lagen diep te slapen.
    Ik was lekker aan het dromen (weet niet meer waarover) maar ineens begint iemand mij kei hard te duwen.
    Dus ik roep kei hard: "neee, nee, niet doen, nee".
    Na bijna uit bed te zijn geduwd, blijkt dat mijn man mij, in zijn droom, aangezien had voor onze hond die in bed was gekropen:p.
    Was tie mij gewoon uit bed aan het trappen en ik heel jammerend maar "neeee:(" blijven roepen, terwijl ik bijna naast bed lag.:D

6. knap

knap Niet meer actief

Ja herkenbaar.

Gelukkig nu niet meer.

Maar er zijn tijden geweest dat ik ergens anders wakker werd dan in mijn bed en stond ik mij aan te kleden om bijvoorbeeld naar mijn werk te gaan en dacht ik van het is midden in de nacht.

Of ik had net een relatie met mijn lat. En riep in eens je zus staat voor de deur je zus staat voor de deur hij naar de deur geen zus te bekennen. Oeps mevrouw slaapdromer.

7. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft die ervaring bij mij haha

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hahaha ik lig dubbel hier!!!!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik kan hele gesprekken met mijn man voeren als hij slaapt meestal over zn werk.. Hij slaapt dan ik ben wakker..
    Laatst:
    "doe jij even de trailer aankoppelen"
    Ik "wat moet ik doen???"
    De trailer aankoppelen
    Ik "ik heb toch geen vrachtwagen rijbewijs"
    Hij "doe nou niet zo stom en doe het gewoon"
    Ik "wordt jij eerst maar eens wakker"

Vaak wordt hij dan wakker en als il dan zeg wat hij allemaal zei weet ie het niet meer..

Laatst heb ik zelf gehad dat ik droomde dat ik iets moest zoeken.. Ik sliep nog half, licht in paniek en daar zat ik als een gek op het einde van het bed aan de dekens te trekken opzoek naar iets?? En als je dan echt wakker bent denk je huh wat ben ik nu achterlijk aan het doen :p

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.797
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik heb wel eens gehad dat vriend en ik nog aan het kletsen waren en ik was eigenlijk heel moe zeg ik opeens uit het niets we moeten het bestek nog poetsen anders is het niet netjes. (werkte toen in eetcafe)
    Lag dus al half te slapen en dromen.

Wat ik wel vaak doe is als ik al wakker ben en het was een leuke droom nog even proberen verder te dromen:D

11. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Lol, moet wel om jullie verhalen lachen haha XD

Ik weet dat ik zelf een keertje lachend wakker ben geworden, heb echt geen idee waar ik over droomde maar in mijn droom (was blijkbaar iets grappig) moest ik heel erg lachen en dat deed ik dus in mijn slaap ook en werd ik lachend wakker, nou dat is echt zo raar!

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb heel vaak gedroomd dat de bedden van de bewoners waar ik bij werkte weg reden. Dan sprong ik dus uit mijn eigen bed en was ik als een malloot mijn bed aan het tegen duwen...;) Tja wij hadden toen nog vloerbedekking en ik duwde dus zo hard tegen mijn bed dat mijn voeten gewoon branden van de wrijving op de vloerbedekking...:D

13. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Verder heb ik iedereen die ik liefheb wel eens moeten redden in mijn slaap....dan zat ik ineens rechtop in mijn bed namen te schreeuwen.

Oja ook een keer gedroomd dat mijn bed vol spinnen zat en mijn vriend werd maar moet wakker dus ik spring uit mijn bed en doe pats het grote licht aan en roep kei hard dat er spinnen in mijn bed zijn dat hij die eruit moet halen...hij ziet er natuurlijk geen een en ik boos dat ik ben roep naar hem dat ie goed moet kijken want het zijn er wel 100. Ik loop weer naar het bed en op dat moment besef ik dat ik gedroomd heb hahaha....

Eigenlijk heb ik altijd al heel wild en druk gedroomd. Eigenlijk vanaf een jaartje of twee is het rustiger in ons bed;)

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik pas bij mijn vader woonde 2x gehad.

Eerste keer was ik op de bank in slaap gevallen. Droomde dat er een verhuuswagen voor de deur stond met piepschuim die we moesten leegruimen. Ik opgestaan, op mijn blote voeten door de omgewolde achterguin langs het brandpad naar voren gelopen waar geen vrachtwagen te zien was.
    Mn vader is me toen maar komen zoeken, die zat op de bank naast me en vroeg me af waar ik heen was. Toen ik vroeg wat ik aan het doen was heb ik ieets gezegd van er staat geen verhuiswagen, ze zoeken het zich maar uit.

De 2e x droomde ik dat mijn vader de ramen wilde wassen maar ik mijn rolluik dicht had. In mijn droom hoorde ik hem ineens praten met iemand. We woonden tegenover de supermarkt en het was zaterdagochtend harstikke druk. Hrb toen uit het raam geschreeuwd: paahaaap! Je kan mn raam wassen ik heb het rolluik omhoog gedaan! (We hadden nieteens rolluiken dus die menaen zullen wel gedacht hebbrn)

15. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb met enige regelmaat dat ik al half slaap en aan het dromen ben en dat ik dan moet lachen, maar dan lach ik dus ook hardop. Mijn man schrikt zich elke keer rot, hahaha.

16. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Hahahaha geweldig allemaal !

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D grappig :D

Ik lag met een vriendin in bed toen ze ineens zei; je moet je bril nog even afdoen. Ik zei; ik heb geen bril. Zij; Jawel, doe nu maar gewoon anders ga je er misschien op liggen in je slaap...
    Heb me dood gelachen :p

18. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hahaha hilarisch!!

Ik ben ook zo'n rare :D

Snachts vroeg m'n man wat ik aan het doen was in bed,
    Ik zeg het bed doorzoeken want er zit ergens een egel :D

19. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Vriendin van me werd s nachts een keer 'wakker' omdat ze dacht dat haar konijn nog buiten in de koektrommel zat?! Maar die ging mooi naar de tuin midden in de nacht. In alleen een onderbroek! Daar werd ze echt wakker.....

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hahahahaha geweldig dit!!!!

Deel Deze Pagina