Hier is kerst samen zijn met mensen die je dierbaar zijn, heel veel eten en inderdaad kado's. Waarom? Geen idee eigenlijk, omdat dat altijd zo is geweest
Wij doen niks aan cadeaus. Maar heb toch een horloge gekregen met de naam en geboortedatum van mn dochtertje
Waarom kado's met kerst? Omdat het leuk en gezellig is Ik heb verder niets met de gelovige betekenis van kerst, maar ik vind het wel een mooi moment om met mijn gezin samen te zijn.
Wij wonen in Engeland en vieren Sinterklaas helemaal niet. Met kerst krijgt onze dochter cadeautjes. Als ze beneden komt op kerstochtend (ze is nu nog een beetje klein) dan heeft ze een stocking met kleine dingetjes en dan nog wat andere/grotere cadeautjes onder de boom. Ik zie ook vaak dat kinderen op kerstavond een nieuwe pyjama krijgen hier waar ze dan de volgende ochtend de cadeautjes in uitpakken. Best gezellig hoor. Daarna lekker ontbijten. Ik mis alleen de kerststol wel moet ik zeggen.
Hier doen we altijd cadeaus met kerst. Sinterklaas vinden we echt een kinder-feest voor kindjes die in Sinterklaas geloven. Aangezien er geen andere kleine kindjes in de familie zijn als ons zoontje (die nog te jong is) geven we elkaar met kerst cadeautjes. Gewoon omdat het leuk is om je dierbaren iets te geven Kerst is voor ons gezellig met z'n allen eten en dus cadeautjes uitpakken. Maar ook staan we stil bij de geboorte van Jezus en vieren we zo alle goeds waar we dankbaar voor mogen zijn