Iemand bekend met de DotBaby driehoekige billendoekjesdoos?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Thauma, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind deze billendoekjesdoos erg leuk: Jill's Webtique - Billendoekjes box blauw Dot.box 2in1
    Hij is er in verschillende kleuren randjes (blauw, grijs etc), dus daar kan ik er wel eentje van kiezen. Hij lijkt me in gebruik ook best handig. Maar... kleine kindjes worden groter. En het zou natuurlijk best kunnen zijn dat onze lieftallige ukkepuk het ding van de commode mept.
    De meeste doosjes zijn redelijk buts-proof, maar deze ziet eruit alsof deze dan gewoon open gaat (en de inhoud op de vloer ligt), of welicht van hard plastic is en gewoon breekt.

Kent iemand deze doos en hoe is deze in het echt? Ik heb m namelijk alleen bij webwinkels gezien en nog niet gewoon in de winkel.

2. bonita

bonita Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb hem laatst ook online gezien en ben ook geïnteresseerd, dus ik lees even mee. Wat ik me verder nog afvraag bij dit ding, is het volgende. Ik lees hier dat de afsluitklep voor het deel voor de vochtige doekjes automatisch open en weer dicht valt als je de box omrolt. Ik vraag me af of die klep dan wel fatsoenlijk afsluit? Het zou zonde zijn als die klep telkens open springt of als de doekjes uitdrogen.

3. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het de bedoeling dat je het doosje draait zodat ie op het klepje staat en daarmee dicht is, en dan draait zodat het klepje open gaat en je doekjes kan pakken.
    Komt op mij niet over als een stevig dicht-klik-systeem, maar dat is kennelijk ook niet de bedoeling.

Deel Deze Pagina