Hoi, Ik ben de hal aan het behangen bij ons thuis. Nu zitten we met 1 probleem. Bij de trap loopt de muur tot heel hoog door. Ik denk zeker wel 2 meter (dit boven de normale hoogte van de muren). Nu moet dit natuurlijk ook behangen worden, maar zou niet weten hoe we het zo hoog op de muur krijgen zonder ongelukken. Een trapleer op de trap gaat niet, en deze is dan nog te laag. De vorige bewoners is het ook gelukt aangezien er nog oud behang op zit, maar vraag me niet hoe! Iemand dit probleem ook gehad of inmiddels al opgelost? Een half behangen muur ziet er namelijk ook niet uit.
Nee sorry. Ik weet het toevallig omdat mijn zus met een schilder was ( vroeger) en die vertelde dat ooit. Misschien is er iemand hier die het wel weet.
ik ken het probleem. mn schoonmoeder heeft het bij ons met gevaar voor eigen leven gedaan. we hebben gelukkig een rechte trap zodat je er een trap op kan zetten. als we onze hal weer gaan doen komt er iets op waar je overheen kan schilderen. succes ermee. liefs doris
omdat onze trap begint met een bocht is het niet mogelijk om er een trap voor te zetten en dan een plank erop. Hij ligt gewoonweg niet stevig genoeg. We laten die muur dus nog even zoals hij nu is. Ik ga even navragen in de familie of iemand zo'n ladder met vertelbare poten heeft.