Doen jullie (weer) cadeautjes met Pasen? Hier twijfel ik een beetje. Wij krijgen 2e paasdag familie op bezoek met onze 2 nichtjes en 1 neefje . Bedacht me dat het misschien wel leuk zou zijn om iets onder de paastak te leggen. Wel iets kleins hoor. Zat eraan te denken om per persoon max. 5 euro uit te geven.
Hier ook geen cadeaus. Heb het ook nooit van gehoord om cadeaus te geven met Pasen, Wel wat wij doen is een chocolade paashaas/ei geven
Normaal niet maar op sommige jaren geef ik dan wel wat speelgoed voor buiten. Maar zoon speelt het liefst met takken
Nee daar doen wij niet aan. Ze krijgen van mijn schoonouders altijd een chocolapaashaas. Zo een idioot groot ding. Die wij zelf vervolgens opeten.
Hier geen kadootjes met Pasen. Ook geen paashaas of paaseieren. Dat past totaal niet bij de manier waarop wij Pasen vieren.
Nee hoogstens een wat grotere chocolade paashaas, maar ook geen enorme. Ik kreeg vroeger van mijn opa altijd een tasje met daarin een grote paashaas, grote paaseieren en een kladblokje met potlood en gum. Tot m’n 16de en mijn neven waren toen al bijna 30
Als ze graag iets wil uitpakken mag ze wel de folies van mijn paaseieren pulken... Maar zonder gekheid: nee wij doen zeker geen cadeau met Pasen. Zou echt niet weten waarom.
Nee, nooit gedaan. Als we toevallig met Pasen langs mijn ouders gaan mogen ze drie kleine chocoladeeitjes en een paashaas zoeken die mijn moeder heeft verstopt.
Mijn schoonmoeder doet altijd een cadeautje voor de kleinkinderen als ze de paaseieren hebben gevonden. Ik vond het vreemd, heb er ook erg aan moeten wennen, al is dat niet volledig gelukt: ik vind het nog steeds vreemd. Chocolade paashaas ed doe ik wel, maar dat vind ik geen cadeautje, gewoon leuk en lekker.
Niet echt cadeaus, maar ze krijgen van de opa’s en oma’s zo’n hele grote choco paashaas. Van ons ieder een groot versierd choco paasei. Is helemaal voor henzelf, dus wel soort van cadeaus?
Het moet niet gekker worden denk ik dan. Eigenlijk vind ik cadeaus met Sinterklaas al genoeg. Met kerst een klein cadeautje? Ook prima. Maar Pasen? Echt niet hoor hier. Mijn stiefzoon was mega verbaasd dat er geen hele stapel pakjes onder de kerstboom lag net als bij Sinterklaas (wordt bij zijn moeder heel materialistisch opgevoed. Alles moet groter en mooier). Zul je net zien: hoe meer mensen dit gaan doen en tadaaa! Een nieuwe traditie is geboren