Wij doen al jaren nuttige cadeautjes ipv chocolade en snoep. Dus 1 spelletje of iets van speelgoed en voor de rest nuttige zaken. .
Huh, ik heb echt nog nooit van cadeautjes bij Pasen gehoord. Verder dan een grote chocolade paashaas die de kinderen van hun tante krijgen, komen ze niet. Vind ik ook niet nodig. Daarnaast vind ik Pasen nou niet bepaald een feest waar cadeaus bij passen.
Nee, geen cadeautjes onder de tak hier, moest lachen om die zin Ze mogen wel chocolade-eieren zoeken, dat regelt mijn schoonzus en is meestal per kind meer dan genoeg voor een heel jaar.
Oke, het is dus niet gebruikelijk om wat te geven.. Zat ook meer te denken aan iets groots van chocolade en iets van een kleurboek etc. Maar door jullie reacties twijfel ik enorm.
Ik heb niet eens een paas tak... Nee sorry, echt onzin hoor. Als je graag wat wilt kopen voor je kind kan dat toch ook gewoon. Moet t anders met Pinksteren, Hemelvaart en goede vrijdag ook? Met sinterklaas krijgen ze hier een lading kado's en daar blijft het bij. Als ze wat nodig hebben kopen we het wel gewoon
Cadeautjes met pasen??? Die hoor ik echt serieus voor t eerst Zou niet weten waarom eigenlijk....? Kan iemand me dat uitleggen? Hier staan er hooguit paaseitjes op tafel, Eten we een paasbrunch en gaan we (nep)eitjes verven/versieren ofzo....
Mijn schoonmoeder doet dit eigenlijk wel altijd. Mogen ze cadeautjes zoeken die in de tuin verstopt zijn. Snap ook nooit goed waarom dat is eigenlijk. Heb het wel eens gevraagd, maar ze zegt dat ze dat vroeger zelf ook altijd kregen. Ze komt uit Duitsland, misschien dat het daar wel gewoon is? Dit jaar niet omdat ze het te druk heeft, en daar ben ik eigenlijk wel blij mee, ze krijgen de rest van het jaar cadeautjes genoeg en ik ben het ook niet gewend
Hier wel cadeaus met pasen. De reden? Ze verjaren allebei in september. Wij hebben dus nooit echt de mogelijkheid om buitenspeelgoed cadeau te geven. Pasen lost dat handig op
Nee. Als ik op visite ga en er zijn kinderen zou ik nog wel een chocohaas mee kunnen nemen. Maar voor volwassenen niet.
Hier wel een paar kleinigheidjes. En dat is gekomen omdat mijn moeder en mijn schoonmoeder ook per se belachelijk veel chocolade verstoppen en mijn kinderen helemaal niet zo goed tegen chocolade kunnen.
We blijven niet bezig he Moederdag, vaderdag, verjaardagen, sinterklaas, kerst en nu ook pasen? Ik geef wel een bos narcissen
Nee geen cadeaus. Wel een choco haasje of choco eitjes voor de kinderen. Of zoals dit jaar een haribo ei met snoepjes ipv chocola.
Nog nooit van gehoord! Hier cadeautjes met verjaardagen en Sinterklaas. En tussendoor krijgen ze ook wel eens wat, maar dat hangt niet vast aan een speciale datum en dat pakken we dan ook niet in. Om heel eerlijk te zijn vind ik het maar vreemd om met Pasen te doen
Kado’s????!!! Met Pasen ook al??? Sorry, moet ook een beetje lachen om ‘kado’s onder de paastak’. Het is al duidelijk: hier geen kado’s. Snap niet waarom dat altijd maar moet. Sint, kerst, vader/Moederdag, Valentijn etc. Het moet toch een keer ophouden met die gekkigheid?
Hier alleen eitjes zoeken. Mijn moeder verstopt ook wel eens een paasknuffeltje ofzo ipv een paasei, maar daar blijft het dan ook bij.
Hier ook geen cadeautjes, nog nooit van gehoord ook. We hebben dit jaar voor t eerst een paastak omdat zoontje dit zo leuk vind. Hij krijgt wel een grote kindersurprise ei