Ah ja, dat vind ik niet raar hoor, hier ligt er bv zo’n groot kleurplaat-tafellaken op tafel met onze paasbrunch, en dus eitjes zoeken, beetje hetzelfde idee...
Nou hier dus wel een cadeautje met pasen en eitjes zoeken.. (dit jaar niet want we zijn op vakantie) maar dat komt omdat ik vroeger altijd een cadeautje kreeg omdat ik allergisch was voor chocolade.. tis misschien gek maar voor ons niet!
Hier geen kadootje voor de kinderen.wel een kleinigheidje naar ouders en van de ouders krijgen ze een paashaas Ofzo.
Daar heb ik ook echt nog nooit van gehoord, cadeautjes 'onder de tak'....ik zou bijna zeggen dat t een 1 aprilgrap-vraag was . Euh nee dus, wij doen niet aan cadeautjes onder de tak. Wij doen de cadeautjes met t sinterklaasfeest. Met Kerst doen wij ook geen cadeau's, ik vind dat dat vooral is voor wanneer er geen Sinterklaas gevierd wordt.
Wij doen altijd op familieweekend een dobbelspel met recycle - cadeautjes (dingen die in jouw huis overbodig zijn maar bij iemand anders nog een tweede leven kunnen hebben). Soms valt het familieweekend met pasen, dus dat zijn dan de cadeautjes. Verder denk ik dat we tegenwoordig eerder te veel spullen hebben dan te weinig, dus verbaas me er wel over dat er maar steeds cadeautjes/prulletjes gekocht moeten worden voor iedereen
Nee, ook nog nooit van gehoord. Maar als je dan toch iets mee zou willen nemen, vind ik een bosje narcissen een leuk idee. Voor kinderen evt. een paas knutsel iets van de Action ofzo.
Ik heb nog nooit gehoord van cadeaus met Pasen eerlijk gezegd. Wel iets van een chocoladepaashaas of paaseieren of zo, maar geen echte cadeaus.
Laat jij dit echt van de mening van anderen afhangen? Doe gewoon waar je zelf zin in hebt. De één doet cadeautjes met kerst en de ander niet. De één doet een paar pakjes met Sinterklaas en de ander doet surprises. De één doet chocolade eitjes verstoppen met Pasen en de ander doet een cadeautje onder de paastak. Doe wat je zelf leuk vindt, laat het niet van anderen afhangen. Juist leuk toch om de dingen op je eigen manier te doen?!
Echt niet. Ben sinterklaas niet Hier alleen paaseitjes zoeken, dus dat betekent een dagje chocolade eten Dat is al een cadeau op zich.
Ik bedoel: iedere mogelijke reden wordt aangegrepen om cadeautjes te kunnen geven. Is een blijk van liefde (knuffel, kus, compliment) niet genoeg dan?
Ik zei eerder dat ik er nog nooit van had gehoord, maar aan de andere kant is het toch nooit erg om iemand te verwennen? Dus als jij een paar cadeautjes wil geven, lekker doen.