Mijn dochter is heel vaak ziek, eigenlijk al vanaf haar geboorte. Nu ook weer al koorts vanaf zondag, en is nog maar 2 weken geleden. Ze is 3 jaar. Zou een multi vitamine kunnen helpen? Ze eet dagelijks fruit en brood, maar warm eten eet ze zelden, groente bijna niet.
Herkenbaar hoor! Wij hebben meerdere kinderen en bij ons begon het meeste jaren in de kerstvakantie. De een na de ander ziek en dat ging zo door tot februari/maart. Gek werd ik ervan! Ik ben toen begonnen met in de maanden met de 'r' erin een 'zonnetje' te geven. Van davitamon. Ook hebben wij een tijdlang iedere ochtend met het ontbijt een glas versgeperst sinaasappelsap gedronken. Even een lekkere stoot vitamines in een keer. Dat hielp bij ons wel. Nu ze ouder worden merk ik wel dat ze minder snel ziek worden. En ook dat ze niet altijd meer allemaal na elkaar plat gaan. Hoe vervelend ook, ze bouwen op die manier wel hun antistoffen op en worden als ze ouder zijn weerbaarder.
Hier gebruiken we de multivitamine van Animal Parade, maar kleine man is nog steeds regelmatig verkouden hoor en nu ook weer krentenbaard... Ik ga er maar vanuit dat de vitamine erger doet voorkomen , maar bepaalde ziektes gaan ze toch krijgen, zeker in de opvang. Hier eet hij redelijk goed groente en heel goed fruit.
Mijn oudste is eczeem kindje met aanleg virussen oppikken. Je kan geven vitamine e (1 druppel), gla(omega) en probiotica voor opbouwen weerstand. Hier baby krijgt dat dagelijks ivm weerstaand/buikpijn/eczeem(droge huid). Dochter krijgt ook vitamine e (2 drupprls), gla. Alles van solgar. Kies in elk gevaal natuurlijke vitaminen geen damitamon etc. Weerstaand moet je opbouwen en suplementen helpen daarbij maar is wel duur alles als je natuurlijke neemt.. Je kan ook schrijven naar solgar/orthica etc grote natuurlijke suplementen producenten met specifieke vraag hoe en wat. Ze geven uitgebreide antwoord met schema leeftijden. Voor elk klacht is er een goede combinatie die zekunnn aanraden. Verder kinderhomeopatie ook kan je proberen!
Kinder homeopathie is ook een goed idee, maar dan wil ik echt langs bij een homeopaat. Dat vind ik dan weer een grotere stap, dus ga eerst toch maar vitaminen proberen. En inderdaad sinaasappels uitpersen, goed idee (als ze dat dan maar wel drinkt, zucht). Een verkoudheid is inderdaad niet zo erg, maar ze is ook meteen erg ziek. Vind ik sneu en ben bang dat ik straks geen contractverlenging krijg, moet zo vaak op het laatste moment vrij nemen.
Weet niey waar je woont probeer kinderhomeopatie.nl Ze geveb wat witte korreltjes en voorzoveel ik persoonlijk kinderen/ouders weet die daar geweest is probleem gelijk over