Binnenkort heb ik een kraamfeest van kennissen, hun zoontje is geboren. Ze hebben samen nog een zoontje, en de vader heeft uit zijn vorige huwelijk ook nog een zoon die helaas is overleden. Nu wil ik een armband geven met de naam van de kleine erin gegraveerd. Zouden jullie ook de namen van de broer(s) erin graveren? Of alleen van de kleinste. Deze armband wordt het sowieso denk ik, twijfel alleen over de namen.
Lastig ja.. ik zou denk alleen van de kleine doen. Het is een armbandje voor de moeder toch dus die heeft eigenlijk niks met het overleden zoontje te maken. Om het dan niet al te ingewikkeld te maken zou ik niet de naam van hun andere kindje erbij zetten.
Alleen de naam van de baby - eventueel ruimte openlaten zodat ze de rest er nog bij kan zetten als ze dat wilt...
Armbanden en andere sieraden zijn heel persoonlijk. Als je weet dat de moeder (ik ga er vanuit dat t voor de moeder is) de armband zou dragen zou ik zeggen DOEN! (ik vind m leuk!) En dan alleen met de naam van het nieuwste kindje. Persoonlijk zou ik nog even verder kijken naar een cadeau. Ik vind het lastig, weet niet hoe goed je bevriend met ze bent enzo. Van een close vriendin zou ik zelf (en wederom het is persoonlijk he) zoiets wel kunnen waarderen, maar van mensen die wat 'verder' staan zou ik het minder kunnen waarderen, het is best een persoonlijk cadeau. (maar misschien zijn bij mij nu de hormonen aan het woord hoor hahahahaha) Origineel is het zeker!
Ja dit is dus ook exact waar ik nog meer over twijfel.. Is het niet te persoonlijk wanneer je iets verder van iemand afstaat. Lastig haha wil zo graag een origineel cadeautje
ik zou het niet doen en iets kopen voor de baby. Als ik naar een kraamfeest ga koop ik iets voor de baby en eventueel iets kleins voor het broertje/zusje.
Ik vind zo een armband meer iets wat je van je partner krijgt ofzo maar kan aan mij liggen Ik zou dus een ander cadeau kopen.
Ik vind het een erg persoonlijk kado maar wel heel mooi. Ik vind het alleen niks voor een kraamfeest eerlijk gezegd. Wanneer je het toch besluit te kopen zou ik de naam van alle twee hun zoontjes erin laten zetten. Zelf heb ik een ring waar de namen op staan en zou het niet leuk vinden als er maar 1 kindje had opgestaan.