Kan iemand mij helpen bij mijn keuze voor kraamzorg (eind juli) in Monnickendam. Ik meen de keuze te hebben tussen Babymoon of De Kraamvogel. Wie heeft hier ervaring mee en waar moet ik op letten? Dank!
Ik had een geweldige kraamhulp van Babymoon! Je kunt op de site van Babymoon kijken, staan foto`s van de kraamhulpen (ik had Manon beide keren), ervaringen van gezinnen en hoe ze te werk gaan. www.kraamzorgbabymoon.nl De meiden staan altijd voor je klaar en je kunt ze alles vragen. Enne, leuk weetje, Babymoon heeft ook gekraamd bij Jan Smit en Liza.....
Geen ervaring, maar ik zou even kijken naar wat ze aanbieden: - 1 kv per periode een garantie? - late opstart (kom je 's avonds thuis uit het ziekenhuis, komen ze dan nog? Veel organisaties doen dit dus niet) - bv certificaat etc. etc. Wat verwacht je, en wat bieden ze? Mocht dit hetzelfde zijn: gewoon op je gevoel afgaan.
Wij hadden de kraamvogel, was super. Kwam savonds nog iemand. Alles was ook mooi op tijd, de intake enzo
babymoon!!, helemaal super gewoon, hele fijne organisatie. helaas woon ik nu buiten hun werkgebied anders was ik zeker weten weer voor babymoon gegaan!
De kraamvogel Maar dat zeg ik alleen maar omdat ikzelf daar werk Kende babymoon zelf trouwens niet, ik zal gewoon even afwegen wat je 'eisen' zijn en welk bureau je daar mee kan helpen.
Heb aangemeld bij de kraamvogel en tot nu toe is alles toppie geregeld. Anderhalve week terug is er iemand langs geweest voor een gesprek en was super gewoon.