Na alle ellende hier mbt mvjanelle, wilde ik toch ff mijn verhaaltje kwijt.. Mijn schoonvader ligt al enige tijd in het ziekenhuis, omdat hij een leverziekte heeft.. hij wacht ook op een donor-lever! Eerst was hij nummer 1 op de lijst en is helaas gezakt naar nummer 6. Maar goed, mijn man zit nu vanaf maandag al op bivak en hij belde me dus net op dat het slecht ging met zijn vader, vocht achter zijn longen en dat wilde ze dus nu gaan weg halen, maar dat kan dus fataal zijn.. mijn man komt dus nu naar huis... pff zit helemaal te shaken zeg.. Kan er al zo slecht mee omgaan, maar weet nu ff ook niet meer wat ik moet/kan doen... sorry maar wilde ik ff kwijt hoor, zit hier helemaal alleen en kan mijn ei niet kwijt..
Je kunt toch ook aangeven dat je dit erg moeilijk vind om hiermee om te gaan, dit zullen ze zeker waarderen. Ik heb meegemaakt met overlijden van mijn vader dat mensen je gewoon gingen negeren, dit is veel pijnlijker dan dat je gewoon eerlijk zegt dat je het moeilijk vind en niets weet te zeggen. Ik wil je veel sterkte wensen en er voor je man zijn is het belangerijkste. Liefs Charissa
Thanks meiden... ik ga ff aan de schoonmaak... als ik me rot voel dan race ik zo door het huis heen.. ff gedachten op standje 0! en wachten op mijn man.. hoop zo dat het allemaal goed gaat..
Heel veel sterkte meid! Wat verschrikkelijk om zo van nabij mee te maken. Ik hoop dat het met de operatie goed gaat... Groeten, Josien
Mijn man gaat gelijk door naar ziekenhuis, dus weet nog niks... tis echt afwachten..huissie is klaar...alyssa zit telletubbies te kijken en ik, ik zoek hier maar ff afleiding.. tis gewoon wachten nu... kan me alleen maar nog bozer maken om die hele situatie van benthe.. 12345678910.....